Robertkraak

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Niet gebeld worden in Europa, kan ook niet bellen naar Nederland

Ik kan niet gebeld worden in Europa, kan ook niet bellen naar Nederland.
Bij mediamarkt vertelt men tegen mij, " moet je Vodafone G4 uitzetten .
Lukt het dan niet bel dan naar de helpdesk van Vodafone.
Toch raar dat men hier geen duidelijk kan geven
Wie oh wie overkomt dit ook
6 Reacties 6
Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 9436Posts
  • 2994Oplossingen
  • 2098Likes

Hoi Robertkraak
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Het blijft altijd lastig wat het nu zou kunnen zijn. Heb je je instellingen gecontroleerd, staat alles goed aan? Roaming en/of je APN instellingen? Heb je ook al eens geprobeerd om je Sim-kaart in een ander toestel te doen om te kijken of die het dan wel doet? Of even handmatig van provider wisselen en dan weer terug naar Vodafone overschakelen. Allemaal dingen waar het aan zou kunnen liggen.

Heb je dit alles allemaal al gedaan, incl. kijken online op je My Vodafone of je geen blokkade hebt voor buitenland bellen, dan kan je het best contact opnemen met de klantenservice van Vodafone of langs een Vodafone winkel gaan. Wil je niet bellen dan kan je ook een prive berichtje sturen via Twitter en/of Facebook met deze vraag, daar zitten mensen die je graag willen helpen. Eventueel kan je ook nog een chat starten.

Alleen via de community kan niemand voor je bekijken wat er aan de hand is. Dit is een klanten helpt klanten community en die kunnen niet in het systeem kijken wat er is. Daar moet je echt bij Vodafone klantenservice voor zijn. Succes in ieder geval en mocht je nog vragen hebben, stel ze gerust.
Robertkraak
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

mediamarkt, had contact met klantenservice Vodafone, en zij adviseerde om de g4 terug te zetten naar g3. En dit is juist het vreemde ervan. Een ander iPhone met dezelfde instelling kan wel ontvangen in het buitenland en bellen naar Nederland
We gaan het bekijken, alvast bedank voor het antwoord
Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 9436Posts
  • 2994Oplossingen
  • 2098Likes

Dan zou je nog in je eigen toestel een ander sim-kaartje kunnen doen om te kijken wat daar mee gebeurd. Als het ook problemen geeft dan ligt het niet aan Vodafone maar aan de telefoon.
Marc
Oud Vodafone Moderator
Oud Vodafone Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes

@Robertkraak, laat je ons nog even weten wat uiteindelijk de oplossing is geweest (als deze er is)?
Robertkraak
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Zodra er duidelijk hierover is meld ik dit.
Steven
Community Moderator
Community Moderator
  • 11266Posts
  • 1707Oplossingen
  • 2122Likes

Heb je nog een update voor ons?

Uitgelicht topic