Hoi
Robertkraak Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Het blijft altijd lastig wat het nu zou kunnen zijn. Heb je je instellingen gecontroleerd, staat alles goed aan? Roaming en/of je APN instellingen? Heb je ook al eens geprobeerd om je Sim-kaart in een ander toestel te doen om te kijken of die het dan wel doet? Of even handmatig van provider wisselen en dan weer terug naar Vodafone overschakelen. Allemaal dingen waar het aan zou kunnen liggen.
Heb je dit alles allemaal al gedaan, incl. kijken online op je My Vodafone of je geen blokkade hebt voor buitenland bellen, dan kan je het best contact opnemen met de
klantenservice van Vodafone of langs een Vodafone winkel gaan. Wil je niet bellen dan kan je ook een prive berichtje sturen via
Twitter en/of
Facebook met deze vraag, daar zitten mensen die je graag willen helpen. Eventueel kan je ook nog een
chat starten.
Alleen via de community kan niemand voor je bekijken wat er aan de hand is. Dit is een klanten helpt klanten community en die kunnen niet in het systeem kijken wat er is. Daar moet je echt bij Vodafone klantenservice voor zijn. Succes in ieder geval en mocht je nog vragen hebben, stel ze gerust.