Mu5e

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Niet gebeld of ge-sms't kunnen worden door Simyo nummers

Ja de titel zegt het eigenlijk al. Ik heb sinds 3 maanden geleden ongeveer geen contact meer met mensen meer kunnen krijgen.
7 Reacties 7
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Mu5e
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Is daar een reden voor dat je niet meer gebeld kan worden? Ben je overgestapt van Simyo naar Vodafone? Of is het zomaar gebeurd, opeens? Eigenlijk zijn deze vragen belangrijk om na te gaat wat er zou kunnen zijn. Als je net bent overgestapt dan kan het zijn dat je portering van Simyo naar Vodafone bij een van de providers niet goed is gegaan (mijn ouders hadden het probleem met Simpel en Vodafone). Ze hebben toen contact opgenomen met Simpel om het nummer van hun netwerk te halen en een reset laten geven dat die daar ook echt weg was en toen werkte het weer. Maar goed, dit kan dus aan beide kanten liggen!

Als het zo opeens is gekomen dan zou ik daar geen antwoord op hebben. Dan zou ik op de storing pagina van Vodafone een melding maken en laten weten dat je daar problemen mee hebt. Dit kan je overigens toch wel doen, ook als je net overgestapt bent. Misschien dat ze daar dan ook iets voor je kunnen betekenen. Het is tenslotte een storing!

Laat nog even weten hoe het is afgelopen.
Mu5e
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Dat is het rare het is gewoon ineens gebeurt zonder reden. Ik heb al heel mn leven bij vodafone gezeten daarom vind ik het zo raar
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Mu5e wrote:
Dat is het rare het is gewoon ineens gebeurt zonder reden. Ik heb al heel mn leven bij vodafone gezeten daarom vind ik het zo raar

Ja, dat is dan wel heel erg vreemd... Gek zeg!
Je zou anders kunnen proberen via de klantenservice van Vodafone om te vragen of je nummer willen resetten en wil je niet bellen dan kan je altijd nog een chat opstarten (mochten er voldoende medewerkers aanwezig zijn).

Anders kan je ook nog een prive bericht sturen via Twitter en/of Facebook en daarin uitleggen wat er mis gaat en dat het zo opeens gebeurde. Daar zitten mensen die kunnen wat meer de tijd voor je nemen om het uit te zoeken en zullen je dan antwoord geven. Kan soms even duren, omdat ze het ook moeten uitzoeken, maar proberen kan je het altijd.

Succes in ieder geval, via bovenstaande kom je zeker verder dan hier op de community. Laat je nog even weten als je reactie hebt gehad van Vodafone, alvast bedankt.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
@Mu5e, is het nog gelukt via de klantenservice? Of werkt het inmiddels weer? Via het Forum kunnen we dit helaas niet voor je oplossen.
Mu5e
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Dit is gister opgelost. Heb helaas nkg geen idee waardoor het probleem veroorzaakt werd. In iedergeval bedankt aan iedereen die een reactie stuurde.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Bedankt voor je reactie 😛
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Het kan altijd een tijdelijke gedeeltelijke storing zijn geweest aan de kant van Vodafone of Simyo. In ieder geval fijn dat het is opgelost.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic