ArnoA

Liefhebber
  • 23Posts
  • 1Oplossingen
  • 10Likes

Niet bereikbaar

Mijn nummer is sinds 19 november 2014. Sinds een week mis ik echter steeds meer oproepen. Deze dag konden de mensen mij zelfs helemaal niet meer bereiken, ze krijgen gelijk de voicemail. Ik kan alleen aan het voicemailbericht zien dat ik een oproep heb gemist. De telefoon zelf (iphone 6) gaat gewoonweg niet over. Ook hoor ik van anderen dat er ook geen toon te horen is voordat zij de voicemail krijgen. Het porteren van Telfort ging eigenlijk probleemloos. Het speelt pas ruim een week...
Postcode 4535.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
ArnoA
topicstarter
Liefhebber
  • 23Posts
  • 1Oplossingen
  • 10Likes
Even een update;
Via Twitter contact gehad met helpdesk Vodafone. Die gaf in eerste instantie dezelfde tips als dat ik hier kreeg. Vervolgens werd mij aangeraden om langs een Vadafone winkel te gaan.
Nu kreeg ik zelf ook nog een idee: ik heb via itunes mijn iphone hersteld.
Vanmorgen heb ik van 3 verschillende nummers een oproep ontvangen, dus wellicht is het nu in orde.
Even afwachten.....

Bekijk in context

15 Reacties 15
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @ArnoA ,

Als je niet bereikbaar bent via de telefoon is dat natuurlijk niet handig zeker als het op bellen komt. Klik op > Tips & Tricks voor geen bereik doorlezen misschien dat dit je helpt.
ArnoA
topicstarter
Liefhebber
  • 23Posts
  • 1Oplossingen
  • 10Likes
Tja, gisteren was er hier een storing, maar die zou opgelost zijn. Bovendien speelt dit nu al een week. Tips en tricks hebben geen effect.
ArnoA
topicstarter
Liefhebber
  • 23Posts
  • 1Oplossingen
  • 10Likes
Dat was het? Een standaard antwoord waar iedereen het mee moet doen?
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hallo @ArnoA
Klinkt niet goed, op het forum helpen de gebruikers elkaar. @SamsungExpert heeft je aangegeven wat de mogelijke oorzaak zou kunnen zijn. Veelal helpt een nieuwe aanmelding op het netwerk (sim en batterij ongeveer 5-10 minuten uit je telefoon halen en daarna herstarten). Mocht het toch geen algemeen issue zijn maar een individuele foutmelding, dan zal iemand van de klantenservice met je mee moeten kijken (misschien een nieuwe aanmelding op afstand forceren).
Je kunt altijd de sim eens in een ander toestel testen, of een andere simkaart in jouw telefoon. Aan hand van die testresultaten kan eea worden uitgesloten.
Gr. Per
ArnoA
topicstarter
Liefhebber
  • 23Posts
  • 1Oplossingen
  • 10Likes
Het wisselen van de sim zou een goede test zijn, maar gezien het formaat van de nanosim van de iphone 6, kan dat niet zomaar met een sim of microsim. Helaas heb ik maar één iphone 6, dus die test valt af. Ik ga wel proberen om de sim en batterij er eens uit te halen en terug in te doen.
Ik hou jullie op de hoogte...
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Fingers crossed...
ArnoA
topicstarter
Liefhebber
  • 23Posts
  • 1Oplossingen
  • 10Likes
Lol, heb je al eens geprobeerd om de accu uit een iphone te halen? Het zal bij de sim blijven, denk ik.
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Accu uit iPhone gaat hem niet worden:D
Je kunt bij dit toestel de home knop samen met de aan/uit knop ingedrukt houden tot het Apple logo weer verschijnt. Dat geeft bij iPhone hetzelfde effect als hetgeen ik eerder heb beschreven..
Gr Per
ArnoA
topicstarter
Liefhebber
  • 23Posts
  • 1Oplossingen
  • 10Likes
sim er uit gehaald, iphone reset, sim er in...
Met 1 toestel getest, oproep kwam prima binnen. Nu wachten tot er meerdere mensen bellen om zeker te weten dat het verholpen is...
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Nice, bedankt voor de terugkoppeling (en de kudo).
Inderdaad even afwachten en hopen dat mensen massaal gaan bellen 😉
Gr Per
ArnoA
topicstarter
Liefhebber
  • 23Posts
  • 1Oplossingen
  • 10Likes
Helaas, nog steeds hetzelfde euvel....zal deze week anders maar even de helpdesk bellen.
Of weten jullie wellicht nog een oplossing?
ArnoA
topicstarter
Liefhebber
  • 23Posts
  • 1Oplossingen
  • 10Likes
Even een update;
Via Twitter contact gehad met helpdesk Vodafone. Die gaf in eerste instantie dezelfde tips als dat ik hier kreeg. Vervolgens werd mij aangeraden om langs een Vadafone winkel te gaan.
Nu kreeg ik zelf ook nog een idee: ik heb via itunes mijn iphone hersteld.
Vanmorgen heb ik van 3 verschillende nummers een oproep ontvangen, dus wellicht is het nu in orde.
Even afwachten.....
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Fijn om te horen dat het (gedeeltelijk) is opgelost. Thanks voor de update ArnoA!
ArnoA
topicstarter
Liefhebber
  • 23Posts
  • 1Oplossingen
  • 10Likes
Opgelost. Ik kan weer alle oproepen ontvangen. Het herstellen viaiTunes was de oplossing!
Iedereen bedankt voor de hulp.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Kijk eens aan. Dat is inderdaad vaak een oplossing voor de meeste probleempjes.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic