Beste @Rae
Het is natuurlijk altijd vervelend als je niet bereikbaar bent en nog vervelender dat je daar op deze manier achter moet komen. Heb je je eigen simkaart als eens in iemand anders z’n mobiel gedaan en van iemand anders in jou toestel? Dat is altijd het begin om te zien of het nu aan je toestel ligt, of aan je simkaart. Mocht daar geen bijzonderheden uit komen, steek je simkaart terug in je eigen mobiel en kijk wat hij niet doet (soms kan hij het dan opeens wel goed doen). Dat niet gelukt? Probeer bij je telefooninstellingen je mobiel netwerk aan te passen naar een ander netwerk en zet daarna weer terug naar Vodafone.
Mochten al deze testen niet lukken, loop even langs een Vodafone winkel of neem contact op met de klantenservice van Vodafone. Vragen hoe het zit met je abonnement verlenging of wacht hier online op iemand van Vodafone. Oh ja, mocht het om een zakelijk abonnement gaan, neem dan contact op met de zakelijke klantenservice van Vodafone. De mensen hier kunnen je dan niet helpen.
Succes en ik hoop dat het snel goed komt
⚠️ Zorg wèl dat uw Persoonlijke Informatie in uw profielinstellingen staan, dan weten Vodafone-moderators wie u bent en waar u woont. Het spreekt voor zich dat deze informatie alleen zichtbaar is voor medewerkers van Vodafone. Uw Persoonlijke Informatie kunt u HIER invullen. |
⚠️ LET OP: Plaats nooit privégegevens in uw bericht. Dit is een openbare community en voor iedereen op het internet leesbaar! |