Fransman

Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Niet bereikbaar en geen internet maar wel zelf kunnen bellen

Hi,

Ik heb begin november mijn nieuwe telefoon (Iphone 15 Pro Max) ontvangen met daarbij een nieuwe e-sim, deze had ik aangevraagd omdat ik niet wist dat ik de oude over kon zetten. ik heb de nieuwe e-sim geprobeerd te installeren maar ik krijg de melding dat de aanmeldingscode niet meer geldig is...

 

Deze e-sim staat in my Vodafone trouwens nog op in bestelling...daarna heb ik op advies van de klantenservice de oude e-sim geïnstalleerd en deze kon wel geïnstalleerd worden. En hiermee kon ik ook bellen...tot ik er de volgende dag achter kwam dat ik geen internet had (verbonden met edge) en dat ik berichten kreeg dat ik niet bereikbaar ben. as maandag is dit 4 weken!!! geleden en nog altijd is er niets veranderd...ik heb al meerdere keren contact met de klantenservice gehad maar helaas ook zonder succes... ik zou graag zien dat er spoedig een oplossing komt...4 weken lijkt mij wel wat erg lang...

 

Kan de nieuwe e-sim die nog in bestelling staat verwijderd worden? Aangezien deze toch nog in bestelling staat..

Bij mijn oude/huidige e-sim staat dat deze geïnstalleerd is en in gebruik is...dat klopt omdat deze inderdaad in gebruik is maar niet goed functioneert blijkbaar...kan een fysieke sim kaart oplossing bieden? Is deze nog te krijgen?

Zodra ik weer bereikbaar ben ga ik wel weer kijken naar een e-sim voor mijn i-watch want volgens mij zijn daar de problemen mee begonnen, deze e-sim kan ik overigens ook niet meer gebruiken of installeren....

 

Sorry voor het lange verhaal maar ik moest even mijn frustratie kwijt...;)

9 Reacties 9
Energieboy
Expert
Expert
  • 11848Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes

Hoi @Fransman 
Zo te zien ben je niet nieuw hier op de community en heeft @Cecilia al met je gesproken. Het lijkt me daarom handig om haar even te noemen en te vragen of ze je deze keer ook kan helpen. Op de community houden we niet van zulke lange verhalen en al helemaal niet van mensen die hun frustraties kwijt moeten. Het zou juist een gezellige community moeten zijn, zonder je te moeten ergeren. 

Maar gelukkig is Cecilia het zonnetje ☀️ in huis en kan ze veel voor elkaar krijgen. Ik hoop dat ze je bericht nog leest voor het weekend en anders even wachten, maandag is ze er zeker weer. Succes in ieder geval en toch een fijn weekend gewenst. 

Fransman
topicstarter
Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

hahaha bedankt voor je reactie...je maakt me aan het lachen...als er geen probleem was had het lange verhaal en mijn frustratie er niet hoeven zijn...

 

Ik heb idd al kennis mogen maken met @Cecilia en zie ook dat jullie erg jullie best doen om alles netjes op te lossen maar 4 weken kom op zeg...vandaar dat ik mijn eigen topic maar gestart ben om eens te kijken wat jullie kunnen betekenen...

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3053Posts
  • 898Oplossingen
  • 1032Likes

Hi @Fransman, goedemorgen!

Logisch dat je van de situatie baalt. Ik baal net zo hard met je mee, want je bent al enige tijd onbereikbaar. We hebben elkaar al even gesproken via andere topics. De oorzaak is bekend. Het betreft een open order is is vastgelopen. Dit moet handmatig worden opgepakt door een andere afdeling en helaas zien we dat dit is gebeurd bij meerdere klanten. In de tussentijd kunnen er geen andere wijzigingen of aanpassingen gedaan worden. De boel staat als het ware volledig op 'slot'. 

Ik zie dat je mobiele nummer + de order die is vastgelopen wel is doorgezet als voorrangsverzoek. Het oppakken hiervan duurt inmiddels ook langer dan gebruikelijk, omdat dit lijstje ook langer is dan normaal. Het spijt mij heel erg, maar ik heb verder geen andere mogelijkheden en moet je helaas vragen om af te wachten 😞 

Fransman
topicstarter
Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Beste Cecilia, heb je al enig vooruit zicht? Volgende week ga ik mijn 5e week in, ja mijn 5e week dat ik onbereikbaar ben en geen internet heb...

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3053Posts
  • 898Oplossingen
  • 1032Likes

Helaas niet @Fransman. Ik controleer regelmatig of de vastgelopen order is opgepakt, maar dit is helaas nog niet het geval. 

Fransman
topicstarter
Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

hi Cecilia, ik was in de veronderstelling dat mijn case nog open stond maar ik heb zojuist je collega gesproken en die gaf aan dat er geen case meer open stond...ja dan gaat het wel erg lang duren...zou jij eens willen kijken...

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3053Posts
  • 898Oplossingen
  • 1032Likes

@Fransman De case staat in dit geval los van het eerdere verzoek wat is doorgezet naar de betreffende afdeling om de vastgelopen order op te lossen. De case is in dit geval dubbelop en dus gesloten. Ik heb even voor je navraag gedaan bij die afdeling en ze geven aan dat jouw verzoek bij hen bekend is en op de lijst staat. Het is via meerdere wegen al aan hen doorgezet en ze geven aan dat het helaas nog even afwachten is. 

Ik houd het hier in ieder geval, zoals eerder aangegeven, in de gaten. Als ik zie dat de vastgelopen order bij jou is opgelost, dan laat ik je dat uiteraard weten. Gezien je ook andere topics over dit onderwerp volgt, dan weet je dat dit laatste in ieder geval goed zit 🙂 

Fransman
topicstarter
Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Goedemorgen  Cecilia daar zijn we weer...weer bijna een weekje verder en volgende week wacht ik alweer 6 weken...eigenlijk toch te gek voor worden dat ik het bijna normaal ga vinden....ondanks dat ik er gek van wordt... ik wil ook eigenlijk mijn aankomende rekening niet betalen..is dat mogelijk?  ik zag dat er bij iemand anders wel al de "order" was opgelost omdat de e-sim status in bestelling bleef staan....is dat misschien bij mij ook de oplossing? De actieve sim werkt niet naar behoren en misschien dat de nieuwe e-sim dan uit de "in bestelling" status gehaald kan worden?

Fransman
topicstarter
Meedenker
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

ik krijg echt het idee dat er een probleem is bij Vodafone waarvan de oplossing niet bekend is...of misschien dat dit alleen in mijn geval is en vraag mij dan ook af of mijn 06 ooit nog in de lucht komt...

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic