Hi,
Ik heb begin november mijn nieuwe telefoon (Iphone 15 Pro Max) ontvangen met daarbij een nieuwe e-sim, deze had ik aangevraagd omdat ik niet wist dat ik de oude over kon zetten. ik heb de nieuwe e-sim geprobeerd te installeren maar ik krijg de melding dat de aanmeldingscode niet meer geldig is...
Deze e-sim staat in my Vodafone trouwens nog op in bestelling...daarna heb ik op advies van de klantenservice de oude e-sim geïnstalleerd en deze kon wel geïnstalleerd worden. En hiermee kon ik ook bellen...tot ik er de volgende dag achter kwam dat ik geen internet had (verbonden met edge) en dat ik berichten kreeg dat ik niet bereikbaar ben. as maandag is dit 4 weken!!! geleden en nog altijd is er niets veranderd...ik heb al meerdere keren contact met de klantenservice gehad maar helaas ook zonder succes... ik zou graag zien dat er spoedig een oplossing komt...4 weken lijkt mij wel wat erg lang...
Kan de nieuwe e-sim die nog in bestelling staat verwijderd worden? Aangezien deze toch nog in bestelling staat..
Bij mijn oude/huidige e-sim staat dat deze geïnstalleerd is en in gebruik is...dat klopt omdat deze inderdaad in gebruik is maar niet goed functioneert blijkbaar...kan een fysieke sim kaart oplossing bieden? Is deze nog te krijgen?
Zodra ik weer bereikbaar ben ga ik wel weer kijken naar een e-sim voor mijn i-watch want volgens mij zijn daar de problemen mee begonnen, deze e-sim kan ik overigens ook niet meer gebruiken of installeren....
Sorry voor het lange verhaal maar ik moest even mijn frustratie kwijt...;)