Hi @Janavel,
Ik ben er even voor je in gedoken, maar ik ben bang dat ik slecht nieuws heb. Ik zie dat er op 4 december blijkbaar een nieuwe simkaart is besteld. We noemen dit een ''order''. Zelf heb je op dit moment het simkaartnummer eindigend op 955 in het toestel zitten en deze moet weer actief komen te staan. Het simkaartnummer eindigend op 212 moet verwijderd worden.
Normaliter is dit een handeling die we gemakkelijk kunnen uitvoeren en met een paar muisklikken is geregeld. Echter is de order op 4 december vastgelopen. Hierdoor werkt jouw simkaart niet meer en staat bij ons administratief alles rondom jouw simkaartnummer ook foutief. Een collega heeft al geprobeerd om de juiste simkaart weer actief te zetten, maar deze aanpassing is niet mogelijk doordat de initiële order dus is vastgelopen. Dit zorgt er voor dat alles als het ware op slot staat en geen enkele aanpassing of wijziging momenteel wordt verwerkt.
De vastgelopen order moet dus eerst opgelost worden. Het lastige is dat dit handmatig hersteld moet worden door een speciale afdeling en dit indirect dus meer tijd kost. Het nummer van deze vastgelopen order is al doorgezet naar deze betreffende afdeling om deze met voorrang op te pakken, maar helaas ondanks dat kan het alsnog wel even tijd in beslag nemen. In dit geval kan ik dus helaas niets extra's voor je doen op dit gebied. Sorry! Wél houd ik het hier uiteraard voor je in de gaten en als er eventuele updates zijn, dan laat ik je het weten.