Kars88

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Niet bellen naar 0900 nummers

Goede avond,

Na een updaten heb ik last van dat ik niet kan bellen naar 0900 nummers, die blijken geblokkeerd te zijn. Heb van alles gecontroleerd om het gewijzigd te krijgen maar lukt me niet!
Ben toevallig net over verhuisd en was toevallig dat ik veel moest bellen met een 0900 nummer maar lukte continue niet!
Zodoende naar Vodafone winkel bij mij in het centrum geweest en verwezen om hier dezelfde vraag neer te leggen om mij te kunnen helpen!

Alvast bedankt,
Kars
6 Reacties 6
Anonymous
Niet van toepassing
Onder instellingen, telefoon en dan daar de instellingen zou je alle instellingen terug moeten vinden betreft blokkades betreft bellen en gebeld worden in je toestel. Ook kun je via my Vodafone controleren of er een blokkade op staat

Is beide niet het geval dan raad ik aan om een back-up te maken van het toestel en daarna eens terug te zetten naar fabrieksinstellingen.
Kars88
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
En waar moet je kijken bij een Samsung s5?? Kon nog niet helemaal vinden om alles terug te zetten en op my Vodafone ook niks kunnen zien!
Anonymous
Niet van toepassing
Normaliter onder de instellingen bij de contacten. Daar zal een kopje blokkades staan.
Voor my Vodafone dien je in te loggen via de website. Vervolgens het kopje profiel en dan abonnement instellen en dan blokkades
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 21Oplossingen
  • 63Likes
Kars88 , is het nog gelukt met de tips van Steven-?
Kyra
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 499Posts
  • 5Oplossingen
  • 49Likes
Kars88, omdat we niks meer gehoord hebben zullen we het topic over 48 uur sluiten. Hierna kun je niet meer reageren. Ik hoop dat het inmiddels gelukt is.
Kyra
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 499Posts
  • 5Oplossingen
  • 49Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic