tverbaas

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Niet aangemeld voor internetdienst wel 235 euro lichter...

Wat blijkt inmiddels 235 euro via mijn rekeningen van Vodafone betaald voor Internetdienst Whooshah Mobile TV Channel. Nooit van gehoord, niet voor aangemeld, laat staan gebruik van gemaakt. Ik weet nog geeneens wat het is. Op mijn verzoek om terugbetaling aan Vodafone omdat Vodafone dient te bewijzen dat ik mij ooit zou hebben aangemeld, liet Vodafone weten ik citeer: dat Future Target (wie?) aan heeft gegeven dat de dienst op de juiste manier is aangemeld door middel van het klikken op het aanmeldscherm. Vodafone vergoedt de gemaakte kosten daarom niet. Verder werd ik naar Future Target verwezen onder vermelding van contactgegevens. Uiteraard niet bereikbaar. Ik laat het hier absoluut niet bij zitten. Ben al sinds jaar en dag klant, maar heb nu spijt van mijn contractverlenging onlangs. Wie heeft ervaring met welke weg het snelst te bewandelen is (geschillencommissie bijv.), want iemand fatsoenlijk te spreken krijgen bij Vodafone is onmogelijk gebleken....
4 Reacties 4
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo

Ik ben op veel Forums aktief. Niet alleen dit Forum van Vodafone.
De naam Whooshah Mobile TV Channel heb ik vaker voorbij zien komen op de Forums van AVROTROS RadarTV en op klacht.nl

1 voorbeeld van klacht.nl http://www.klacht.nl/onterecht-abonnement-op-whoosah/

Een oplossing heb ik helaas niet voor je. Wel twee adviezen.

Het eerste is om je nul-zes-nummer te blokkeren via http://www.payinfo.nl
Dit voorkomt hoge kosten in de toekomst. Die website is van de Stichting Gedragscodes Mobiele Diensten.

Ik adviseer je om eerst een formele, schriftelijke klacht in de dienen bij Vodafone. Ter attentie van de afdeling klachten-afhandeling. Postbus 1500 . 6201 BM MAASTRICHT.

Bij voorkeur per aangetekend verzonden brief, aangezien het om een groot bedrag gaat.
Vergeet niet te vermelden: je klantnummer, je factuurnummer en het bedrag naar jouw mening teveel in rekening is gebracht. Geef Vodafone een redelijke termijn van vijf weken om op jouw schriftelijke klacht te reageren.

Daarna kun je je klacht aanhangig maken bij De Geschillencommissie Telecommunicatie in Den Haag.
Maar daarvoor is klachtengeld verschuldigd. En veel energie, rechtvaardigheidsgevoel en doorzettingsvermogen.

Maar voor een dergelijk hoog bedrag van €235,00 is het de moeite waard om voor te strijden.
Zoals gezegd. Een pasklare, gemakkelijke oplossing heb ik helaas niet voor je. Wel bovenstaand welgemeend advies.
Via dit Forum kunnen geen individuele klachten worden behandeld. Daar is dit Forum niet voor bedoeld, en niet voor geschikt.
Naar de Klantenservice bellen heeft geen zin meer in deze kwestie. Vodafone heeft immers al aangegeven dat de aanmelding voor Whooshah Mobile TV Channel op een correcte wijze heeft plaats gevonden. En dat antwoord zal ook voor een tweede, derde of tiende keer gegeven worden. Volg gewoon mijn adviezen allemaal op. Dat is de enige manier waarop jij je geld kunt terug krijgen. Maar dan moet je echt 100% zeker weten dat jij je nimmer hebt aangemeld bij Whooshah Mobile TV Channel. Ook niet door andere gebruikers van jouw smartphone.


Succes!

Netwerker
tverbaas
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt voor je adviezen.

Jammer alleen van de laatst later toegevoegde twee zinnen. Dit betreft namelijk geen individuele klacht, maar een probleem waarmee vele anderen blijkbaar ook mee hebben te dealen.

Vodafone schendt met haar handelwijze regelgeving, in ieder geval gedragscodes waaraan zijn zich heeft gecommitteerd. Ik heb dit bericht gepost om anderen naar hun ervaringen te vragen. Zo ben ik benieuwd of Vodafone ooit met echt bewijs van o.m. aanmelding op de proppen is gekomen.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Toch blijft je vraag en interne vraag dit omdat je via het forum niet aanmeld met je MyVodafone gegevens maar en eigen mail adres wat niet direct resultaat oplevert. Ook zijn er gegevens van jou nodig maar die ook alleen de klantenservice kan ophalen .

Wil je graag dat dit wordt opgelost wordt kunnen we je alleen nu verwijzen naar de klantenservice.
Ik snap dat je hiervan baalt! Het liefst helpen we iedereen hier op het forum maar helaas is dit niet mogelijk :(. Hopelijk kun je wat met de adviezen wat doen!
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
Topic gesloten
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic