faabeshea

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Niet aangemeld bij netwerk

Hee ik kan niet achter mijn nummer komen omdat telkens als ik *#100# bel dan krijg ik niet aangemeld bij netwerk, ik zit nu momenteel in san diego in amerika, en als ik met netwerk zelf wil in stellen staat er alleen at&t ofzo en t mobile, ik heb een samsung s 3 het is vervelend want ik nu geen whatsapp downloaden zonder me nummer
3 Reacties 3
Anonymous
Niet van toepassing
Hey@fabeshea,

Zorg ervoor dat dataroaming aan staat en mocht je een iPhone hebben dan staat eu internet eronder vermeld. Deze moet uit staan. Beide vind je terug onder je instellingen en dan mobiele netwerken.

Tevens moet de apn instellingen correct staan. Deze staan bij de iPhone onder mobiele netwerken en mobiele data netwerk of voor Android onder instellingen (meer netwerken) en mobiele gegevens en dan namen toegangspunten. De correct instellingen voor jouw type telefoon vind je terug op http://handleidingen.vodafone.nl/web

Groetjes stevied86
RuudNL

Liefhebber
  • 650Posts
  • 17Oplossingen
  • 125Likes
Je hebt een Vodafone-abonnement en je wil sms ontvangen voor Whatsapp? Snap ik dat goed?

In San Diego kun je bij Vodafone alleen verbinden met AT&T en T-Mobile. Allebei de netwerken zouden moeten werken. Als je ermee verbonden bent dan kun je gewoon sms ontvangen. Laat wel data + dataroaming uitstaan om hoge kosten te voorkomen.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
faabeshea , is het nog gelukt met de tips van RuudNL en stevied86?
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic