Gisteren heb ik een nieuwe Galaxy S3 gekocht. Mijn oude S3 was namelijk door een kennis laten vallen en als onherstelbaar beschadigd verklaard door het Vodafone reparatie adres.
Mijn eerste S3 had ik bij Vodafone gekocht in de winkel, in combinatie met een nieuw abonnement. Mijn tweede S3 heb ik nieuw gekocht bij een grote elektronica zaak.
Wanneer ik nu de sim kaart van mijn oude S3 in de nieuwe plaats, kan ik alleen maar nood oproepen plaatsen. Wanneer ik opstart moet ik wel mijn pin invoeren om de sim kaart te ontgrendelen. In het menu met mobiele instellingen heb ik automatisch verbinden geselecteerd (bij het zoeken wordt o.a. Vodafone NL gevonden). De telefoon meldt vervolgens dat het geregistreerd is op het netwerk
Wanneer ik wil bellen of mobiel internet wil gebruiken krijg ik de melding : niet aangemeld bij netwerk.
Ik heb de accu er al even uit gehad, evenals de sim kaart; geen resultaat.
Wat misschien invloed kan hebben is dat ik terwijl mijn oude S3 "onderzocht" werd, ik een grote sim kaart (normale formaat) heb gekocht (voor zelfde abonnement) om op mijn oude HTC nog te kunnen bellen. De HTC heb ik nu uitgeschakeld, omdat ik de nieuwe S3 dus heb gekocht en wil gaan gebruiken.
Wie kan mij helpen?
Alvast hartelijk dank.