devries

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Niet aangemeld bij netwerk

Sinds kort kan ik niet meer bellen en smsen. Er staat: Niet aangemeld bij netwerk.
Eerst kon ik wel altijd bellen en smsen. Sim-kaart kan bijna niet geblokkeerd zijn omdat ik deze sim-kaart sinds vorig jaar december gebruik. Ik kan hem niet testen in een andere mobiel omdat we alleen maar mobiels hebben met een grote sim kaart en hier zit een kleine in.
4 Reacties 4
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hoi @devries,

Dat is zeker niet handig! Heb je al via je My Vodafone nagekeken of alles goed staat en of je misschien een melding krijgt?

Mocht dit niet helpen, neem dan contact op met de klantenservice. Dan kan worden nagekeken of deze simkaart nog actief is.

Je kunt ook je simkaart laten testen in een van onze winkels.
devries
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi Marc,

Ik kan hem dus niet aanmelden op My Vodafone omdat ik geen berichten kan ontvangen. Dus ook de code niet die je nodig hebt voor het aanmelden. De dichstbijzijnde Vodafone winkel is 10km verderop maar ik kom daar de komende tijd niet. Dus als je nog een andere oplossing hebt zou mooi zijn.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
In dat geval is het beste om even contact op te nemen met onze collega's van de klantenservice.
oliedom

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ook ik kreeg op het toestel van mijn zoontje de vermelding "niet aangemeld bij netwerk" toen ik het voor € 20,- bij Albert Heijn gekochte beltegoed wilde opwaarderen. Met mijn eigen KPN toestel naar Vodafoon gebeld: Het nummer bleek te zijn afgesloten en kon niet meer worden geactiveerd. Nog geen 10 maanden geleden heb ik de SIM card geactiveerd. Volgens Vodafone had ik al na drie maanden moeten opwaarderen en dat terwijl ik nog een sms-je van Vodafone zag van een paar maanden geleden, dus vèr na die drie maanden. Men kon ook niet meer achterhalen wanneer het nummer is afgesloten. Om nu mijn 20 euro bij Vodafone te kunnen gebruiken ben ik verplicht om een nieuwe SIM card bij Vodafone aan te schaffen....... NEVER NOOIT NIET DUS!
Bij Vodafone dachten ze ook dat er iets niet goed gegaan moest zijn, immers is er nooit een SMS-je gestuurd met een afsluit-aankondiging of zoiets, maar nogmaals: Wij kunnen niets meer zien of iets voor u doen. En ik kan naar mijn geld fluiten. Lekkere service he.
Conclusie: Probeer zo snel mogelijk over te gaan naar een goede provider!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic