renzogeelhoed

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Niet Gebeld Kunnen Worden Door Kpn

Beste, Ik heb een vreemd probleem: ik kan niet gebeld worden door mobiele KPN nummers. Ondertussen heb ik al 5 keer met de klantenservice gebeld, die beloven terug te bellen maar doen dit niet. Het begon een aantal weken geleden, ik kwam erachter dat ik vaak geen tan-codes ontving. En mijn collega, met een bedrijfs abonnement van KPN, die mij een sms gestuurt heeft die ik nooit ontvangen heb. Toen hij me probeerde te bellen, kreeg hij oproep geweigerd op de display te zien. Als ik met mijn werk mobiel, ook KPN naar mijn prive nummer bel, krijg ik dezelfde melding. Daarop heb ik gebeld met de Vodafone klantenservice. Het bleek dat mijn account op de mast niet ververste oid en dat deze nog op eind januari stond ipv van begin maart, ten tijde van het gesprek. Ik moest toen de batterij uit mijn toestel halen terwijl deze aanstond zodat mijn account gereset werd. Dat heb ik gedaan, en een kwartier gewacht voor ik mijn toestel weer aanzette. Helaas hielp dat niets. Weer gebeld met de klantenservice, en toen vertelde men mij dat ik de simkaart in een ander toestel moest steken en het zo proberen, anders zou de technische dienst de klacht niet eens in behandeling nemen. Dat vind ik nogal een arrogante reactie, maar gelukkig had ik een ander toestel, dus de sim in een Nokia gestoken en weer geprobeerd. Ook dit hielp niet. Weer gebeld, dit keer met de Nokia, en nu zou de klacht naar de technische support gaan en zou ik teruggebeld worden. Dit is echter niet gebeurd en ondertussen kwam ik erachter dat ik in Belgie wel gebeld kan worden door een KPN nummer, maar niet in NL. Dus vorige week weer gebeld met de klantenservice om dit te melden en te vragen of er al iets bekend is. Ze zouden het weer doorgeven en opnieuw werd beloofd dat ik teruggebeld zou worden, maar het wordt eentonig: dat is niet gebeurd. Vandaag was ik het zat en heb opnieuw gebeld. Nu vertelde de dame mij dat ik nog niet met een ander toestel geprobeerd heb, en dat ik dat eerst moest doen voordat er ook maar naar de storing gekeken word. Ik heb meermalen verteld dat ik dat al gedaan heb, maar de dame was onverbiddelijk: eerst in een ander toestel proberen. Dit dus maar weer gedaan, weer gebeld met de Nokia. Nu vertelde weer een andere dame na een lange wachttijd dat ik nog steeds belde met mijn toestel, en HTC TouchPro2. Ik vertelde daarop dat ik toch zeker wist dat ik met een Nokia aan het bellen was. Toen vroeg ze om mijn imeinummer, maar dat had ik zo niet omdat de doos thuis ligt. Voor de zoveelste keer werd mij beloofd dat ik vanmiddag terug zou worden gebeld, maar het wordt eentonig: het is nu 21u en ik ben nog steeds niet gebeld. Ik denk dat het nu wel duidelijk is dat ik het helemaal zat ben met dit gedoe. Ik ben systeembeheerder en heb bereikbaarheidsdienst. Dat betekend dat mijn collega's met (jawel) een KPN abonnement mij niet kunnen bereiken. Vooral het feit dat ik iedere keer afgescheept word met "we bellen u terug" frustreert me enorm. Ik hoop daarom dat het via deze weg wel opgelost gaat worden. Het lijkt me juist een leuk zoekplaatje, waar gaat het nu mis? Ik heb allerlei gegevens en nummers doorgegeven met tijdstippen wanneer die nummers mij probeerden te bereiken. Ik wil het zo testen met iemand die kan zien waar het fout gaat, maar krijg dus geen enkele medewerking en word afgeserveerd met beloftes die niet worden nagekomen. Hopelijk kan iemand me hiermee helpen. Groeten, Renzo
0 Reacties 0
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic