Kay

Gedreven Meedenker
  • 29Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Niemand aan de telefoon gehad, toch kosten in rekening gebracht

Hoi,
Vandaag had ik mijn nieuwe rekening in de emailbox zitten.
In principe zitten alle kosten in mijn Red abonnement, maar sommige servicenummers niet.
Daar ben ik mee bekend dus geen probleem.

Echter nu had ik servicenummer 09002123123 (Ziektekostenverzekeraar VGZ) weliswaar gebeld, maar nooit aan de telefoon gehad en ook niet in een wachtrij gestaan. Ik had namelijk meteen bij hun info over kosten enzo de telefoon opgehangen.

Ik zou daar dus niet voor moeten hoeven betalen, maar jullie brengen wel geld in rekening. Hoe kan dat?
Groet,
Kay
2 Reacties 2
speedfighter
Expert
Expert
  • 1053Posts
  • 32Oplossingen
  • 2Likes
Volgens mij kun je deze vraag beter stellen in de vodafone red forum.
Dit is het forum van de vodafone thuis (glasvezel) diensten.
Ik denk niet dat je hier antwoord op je vraag krijgt.

Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 734Likes
Hallo Kay,

Dit kunnen wij via het forum niet voor je nakijken. Je kunt hierover het beste contact opnemen met onze telefonische klantenservice via 1201 of de chat. Zie voor meer informatie Vodafone.nl/support.

P.S. Ik heb je post verplaatst naar het juiste board.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic