Paltypus

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nexus 6 bestellen?

Hey!

Mijn abonnement is afgelopen en ik zou deze graag bij Vodafone verlengen met een Nexus 6. Nou wordt deze telefoon niet via de vodafone shop verkocht. Via internet kan ik mijn abonnement wel verlengen met de Nexus maar ik vind het toch prettiger dit in een winkel te doen. Nu is mijn vraag, zou ik via Vodafone deze telefoon kunnen bestellen en mijn abonnement dan gewoon in de winkel verlengen en veranderen of is dit helemaal niet mogelijk?

Ik hoor het graag!

Groetjes!
3 Reacties 3
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hai @Paltypus ,

Mocht je willen gaan voor de Nexus 6 dan zul je deze toch echter moeten bestellen bij en externe partner. Dat ook omdat Vodafone niet de Nexus 6 los aanbied en daarom zul je dit dus via en externe dealer moeten bestellen. Of de Nexus 6 los kopen en dan en sim only abonnement maar dat kost wel wat!
Anonymous
Niet van toepassing
Hey@paltypus,

Zoals @SamsungExpert al aangeeft raad ik je aan om of via andere websites zoals www.belsimpel.nl oa of via inderdaad andere winkels zoals de mediamarkt/ phonehouse etc het abonnement verlengen met de Nexus 6. Op die manier blijft je toch bij Vodafone en heb jij toch het toestel wat je je wilt hebben.
Vaak staan online ook hele leuke aanbiedingen 🙂

Laat ons even weten of het gelukt is.

Groetjes stevied86
ArHu

Gedreven Liefhebber
  • 297Posts
  • 3Oplossingen
  • 28Likes
nexus toestellen en het nederlandse vodafone netwerk zijn een rampzalige combinatie, ik heb het idee dat ergens binnen google een lijst circuleert waarin de mcn/mnn van vodafone.nl tussen die van verizon staat waardoor verizon instellingen worden toegepast. Het is in het verleden al vaak fout gegaan en oplossingen kunnen erg lang op zich laten wachten (of gewoon nooit komen) mijn nexus 7 doet het al een jaar niet meer, zonder zelf allerlei kunstgrepen uit te halen
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic