kroon

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

New (Mini) simkaart ontvangen

Beste Meneer/mevrouw,

Ik heb onlangs een nieuwe telefoon ontvangen maar die accepteert geen normaal formaat sim kaart meer.
Hoe kan ik bij jullie een mini simkaart aanvragen, dit is onduidelijk op de website.

Mvg,
Matthijs
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
kroon

Wel nog een verzoek. Indien je nogmaals een vraag hebt voor op het forum, gebruik dan eerst de zoekfunctie. Als je had gezocht op "nieuwe simkaart" kwam je namelijk meteen op dit topic uit: link

Dan had je meteen het antwoord op je vraag kunnen vinden. Ik heb daarom dit topic ook gesloten.

Bekijk in context

6 Reacties 6
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! kroon,

Is het toestel los aangeschaft? Als dit is het geval is kun je en nieuwe simkaart kopen voor €20,-. Als dit bij en nieuw abonnement of verlenging het geval is kun je langs en Vodafone winkel langsgaan maken ze alles ready voor gebruik. Of even contact opnemen met de klantenservice voor en nieuwe passende simkaart.
kroon
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt voor je snelle reactie.
Wat als ik de komende 3 maanden niet in nederland ben, kan ik een simkaart ook in de online shop bestellen naar het buitenland laten sturen?

(momenteel is er een online 5EUR simkaart aanbieding, er wordt alleen niet gespecifeerd of het een mini or normale simkaart is)





SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hai kroon,

Ik ben bang dat het niet gaat lukken om deze simkaart naar het buitenland te versturen, heb je misschien en linkje van de aanbieding?
kroon
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Okay. dan stuur ik hem mss naar n ander adres.
Het is tegenwoordig wel zo dat alle nieuwe simkaarten 'mini formaat' zijn?

https://www.vodafone.nl/shop/mobiel/prepaid/
Mel
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 564Posts
  • 6Oplossingen
  • 20Likes
Hallo @kroon,

We hebben nog steeds verschillende formaten simkaarten; regulier, micro-, nanosimkaarten. Indien je jouw huidige nummer wenst te behouden dan dien je dit specifiek aan te geven. Als je namelijk via de website een losse prepaidsimkaart bestelt dan is hier een ander mobielnummer aan gekoppeld. Je dient dus specifiek een vervangende simkaart aan te vragen. Dit kan via een Vodafone winkel of de klantenservice.
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
kroon

Wel nog een verzoek. Indien je nogmaals een vraag hebt voor op het forum, gebruik dan eerst de zoekfunctie. Als je had gezocht op "nieuwe simkaart" kwam je namelijk meteen op dit topic uit: link

Dan had je meteen het antwoord op je vraag kunnen vinden. Ik heb daarom dit topic ook gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic