tzwinkels

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Netwerkvergrendeling na overstappen naar abonnement

Goedenavond,
Sinds vandaag is mijn 06 nummer omgezet van prepaid naar abonnement. Hiervoor heb ik een nieuwe simkaart gekregen. Wanneer ik de nieuwe simkaart er in doe en me aanmeld met de bijgesloten pincode opent de telefoon een scherm met de melding 'Controlesleutel voor netwerkvergrendeling ingeven'. De pukcode invoeren helpt niet.

Prepaid was vodafone, postpaid is ook vodafone, 06 nummer is meegenomen.

Weet u een oplossing.

Groeten.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Flow

Gedreven Raadgever
  • 132Posts
  • 14Oplossingen
  • 29Likes
Hallo,

Je toestel heeft een "prepaid lock" of te wel een simlock. Je kunt via de website (My Vodafone) je unlockcode opvragen. Deze is gratis bij een overstap van prepaid naar abonnement. Meestal ontvang je deze code direct na je aanvraag.

Gr

Bekijk in context

5 Reacties 5
Flow

Gedreven Raadgever
  • 132Posts
  • 14Oplossingen
  • 29Likes
Hallo,

Je toestel heeft een "prepaid lock" of te wel een simlock. Je kunt via de website (My Vodafone) je unlockcode opvragen. Deze is gratis bij een overstap van prepaid naar abonnement. Meestal ontvang je deze code direct na je aanvraag.

Gr
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
De unlockcode kun je hier aanvragen. 😄
tzwinkels
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Helaas heb ik de code nog steeds niet mogen ontvangen. Vodafone heeft gemeld dat de code is aangevraagd bij de toestelleverancier, maar dat ik al een week niet kan bellen vind ik niet kunnen.
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
Beste @tzwinkels ,

Dit is spijtig, maar vodafone kan niks anders als deze code opvragen bij die leverancier.
Ik zou u toch adviseren om tijdelijk een andere mobiel te gebruiken.
Mel
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 564Posts
  • 6Oplossingen
  • 20Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic