zdehaas

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Netwerkproblemen postcodegebied 3645

ik word niet goed op het moment van vodafone. zo vaak geen bereik het is hulpeloos. Ik denk erover om over te gaan stappen naar een andere provider. Wie heeft er nog meer last van in het postcodegebied 3645??

Edit moderator: Titel aangepast
4 Reacties 4
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Hey @zdehaas

Er zijn geen storingen bekend op die postcode. Heb je ook de letters van de postcode voor me? Dan kan ik de specifieke dekking bekijken.
zdehaas
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb er ook last van echt hopeloos. Krijg als antwoord dat het bereik hier nu eenmaal slecht is en ze kunnen geen andere zendmast neerzetten. Ik ga overstappen naar een andere provider. Word er echt gek van.
zdehaas
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
3645lg. Ik snap niet hoe het kan dat er eerst hier heel goed bereik was. Ik was zeer tevreden over vodafone maar het laatste jaar een al ellende. Ik ga ook overstappen want dit is niet leuk meer.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @zdehaas ,

Wat jammer dat je de overstap wilt maken. Helaas kunnen dit soort problemen gebeuren als er en storing aanwezig is enz...
Staan al je mobiele instellingen van het netwerk goed? Zo niet controleer dit even door je eigen telefoon op te zoeken in de volgende lijst (zie link), http://handleidingen.vodafone.nl/web/ en daar de instellingen mee te volgen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic