ivje

Gedreven Ontdekker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Netwerkproblemen - Hoofddorp

Ik heb al ruim een uur geen netwerk in Hoofddorp. Ik weet niet of dit elders in het land ook zo is. Ik lees ook niets over een storing. Ik heb geen internet, maar ik kan ook niet bellen, dus ook niet naar 1201. Omdat op mijn werk Facebook etc niet toegankelijk zijn, is dit de enige mogelijkheid om hulp in te roepen! Dus bij deze... : HELP!
14 Reacties 14
Donder

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hi,
 
Hier in Etten-Leur en Breda hetzelfde verhaal.
Ondertussen is hij wel weer onlie gekomen en kan ik weer bellen.
 
Voor hoe lang is de vraag natuurlijk.......netwerkdekking is wel laag
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
Hoi Ivje,

Dat is vervelend om te horen. Je kunt op meerder manieren contact opnemen met Vodafone.
Klik op de link voor meer info: http://www.vodafone.nl/klantenservice/

Ik adviseer je te bellen met de telefonische klantenservice, mijn collega zal het graag voor je nakijken.

Groet - Kind regards,
Maurice
Moderator
Smartphone Crew - Forum NL
ivje
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste Maurice, Bedant voor de tip maar... Het vervelende is dus dat ik niet kan bellen, dus ook niet met de klantenservice en ik heb ook geen toegang tot twitter, hyves of facebook. Ik heb ondertussen een paar keer enkele seconden dusdanig bereik gehad dat er af en toe een berichtje binnen kwam, maar antwoorden of terugbellen lukte niet, want dan was het netwerk weer weg. Dit duurt dus al sinds ongeveer 10 uur vanochtend. De enige mogelijkheid voor communicatie voor mij op dit moment is de zeer beperkte internettoegang van mijn werk. Ik heb overigens al een aantal keren geprobeerd de iPhone opnieuw op te starten, nog vaker vliegmodus in en uitgeschakeld zodat opnieuw wordt gezocht naar netwerk, maar niets helpt. Gr.
chryslergirl

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hier in Hellevoetsluis is ook geen verbinding.
Marie

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb inderdaad hetzelfde probleem. Ik woon in Velp (bij Arnhem) en al sinds vanochtend +/- 10 uur geen bereik. Ik kan niet bellen niet smsen niet internetten niks.. Inmiddels is het 13 uur later en nog steeds niks. Wie weet hier meer van, of moet ik gewoon afwachten. Vind het hoogst irritant.
ivje
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Zo te horen komt dit probleem van geen netwerk steeds vaker voor. Erg jammer. Ben juist van T-Mobile weggegaan in de hoop dat Vodafone beter was. Nu heb ik spijt, want met T-Mobile had ik alleen problemen met internet, niet met het algehele netwerk. Gisteren heb ik dus sinds 10 uur in de ochtend geen bereik gehad, totaal geen service. Zodra ik met de trein Nieuw Vennep voorbij was had ik weer wel bereik. En vanochtend rijdt de trein Hoofddorp binnen en mijn telefoon verliest weer ieder mogelijk contact met Vodafone... Dit kan zo toch niet?! Als er vandaag geen bereik komt ben ik al 2 dagen mobiel niet bereikbaar. Waarvoor heb ik een mobiel als ik er alleen thuis bereik mee heb (Wifi)? Vorige keer heb ik een e-mail gestuurd, kreeg ik net als nu alleen maar terug dat ik met 1201 (45 ct per gesprek) moest bellen. En nu ik niet eens kan bellen en ook niet via Twitter of Facebook of Hyves contact kan opnemen, moet ik mij er maar bij neerleggen dat ik 47,50 per maand betaal voor de woorden "Geen service" op mijn scherm?
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
Hoi Ivje,

Mischien zou je met een vaste lijn kunen bellen met onze klantenservice ? Hier is het nummer:
+31 6 54 50 01 00€ 0,35 p.g.24 uur per dag, 7 dagen per week

Heb je de mogelijkheid om naar een Vodafone of belcompany winkel te gaan ?
Mijn collega,s zullen je graag verder helpen om een goed oplossing te vinden, ik denk dan aan een simkaart test bijvoorbeeld.

Groet - Kind regards,
Maurice
Moderator
Smartphone Crew - Forum NL


ivje
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Vanaf mijn werk kan ik ook niet naar betaalde vaste nummers bellen. Dus dat houdt ook op. Naar een Vodafone winkel gaan heeft geen zin, heb dan alweer bereik. Dit ligt dus echt aan een mast hier in Hoofddorp. Aan mijn simkaart ligt het ook niet, want zodra ik Hoofddorp (2132) verlaat, springt alles weer aan. Bovendien betreft het geen geknipte simkaart en is de simkaart slechts enkele maanden oud en totdat ik afgelopen maandag in Hoofddorp op mijn werk kwam had ik er geen problemen mee. Ik lees in een andere topic hier dat meer mensen totaal geen netwerk hebben in Hoofddorp. Wordt het niet eens tijd daar iets aan te doen? Ik ben dus al voor de derde dag op rij mobiel niet bereikbaar. Dit is dus al 10% van mijn abonnement waar ik dik voor betaal. En dan spreek ik nog niet eens over het ongemak van het niet bereikbaar zijn en niemand kunnen bereiken!
LindaM

Gedreven Liefhebber
  • 320Posts
  • 50Oplossingen
  • 10Likes
Hoi ivje,

Helaas is er een probleem met een mast in jouw omgeving. We doen er alles aan om dit zo spoedig mogelijk op te lossen. Helpt het als je het toestel instelt op het 2G netwerk?

ivje
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt voor eindelijk een zinnige reactie. Ik vraag mij alleen af op welke termijn een "zo spoedig mogelijke" oplossing te verwachten is? Want in mijn geval duurt dit al 3 dagen en voor mensen die ook in het weekend in Hoofddorp zijn dus al 4 of 5 dagen. Er zijn wel vaker storingen en hoewel dat ook niet hoort nemen we het maar voor lief, maar een storing van meer dan 3 dagen waarbij totaal geen service/netwerk beschikbaar is, kan ik niet meer dulden. Wat het 2G netwekt betreft... dat is er ook niet, er is helemaal geen netwerk bij mij. Heel af en toe komt er een signaal binnen van 2G, maar zodra ik wil bellen of sms-en is het weer verdwenen. Mijn accu is dan ook binnen 2 uur leeg van al het zoeken naar netwerk.
tonvd

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ook ik heb steeds geen netwerk bij station Hoofddorp. Een collega van mij had al met vodafone gebelt en vertelde hem dat het aan een kraan lag die in de buurt sinds enige dagen bezig is.  Nu in deze tijdperk van mobiele netwerk gaat een kraan storen wat wij niet kunnen geloven maar wel verteld werd. Ik zelf heb ook gebelt en mij werd verteld dat het aan een mast ligt . Wat is nu waar. Ik ben zeer vanwege mijn werk afhankelijk van vodafone en mis nu al 3 dagen inkomsten. WANNEER IS DE STORING VERHOLPEN EN ANDERS MAAR DE CONSUMENTENBOND INSCHAKELEN EN WIE NOG DAN MEER WANT DIT IS ECHT TE GEK
ecverkade

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Heb sinds 3-9-12 een abonnement bij Vodafone genomen omdat ik bij T Mobile geen goede dekking kreeg, hebben we in overleg het contract verbroken. Waarna we naar Vodafone zijn overgegaan want daar zou een goede ontvangst zijn. Maar helaas bleek dit ook niet het geval. Zijn er nog meerdere mensen die dit probleem hebben in Amsterdam in de omgeving van 1065 TX. We hebben reeds een brief naar de afdeling SSV gezonden en hier nog geen reactie op gehad. Heeft er iemand hier een oplossing voor? Want een maand met een telefoon die constant uitvalt is heel vervelend.
 
Met vriendelijke groet,
 
Ed
 
ivje
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Voor de vierde dag op een rij al geen netwerk in Hoofddorp... Nu begin ik mijn geduld echt te verliezen! Vodafone, los het op!!! Jullie weten het al dagenlang en doen gewoon niets! Jullie communiceren niet eens over deze storing die al dagen aanhoudt! Voor iedereen met hetzelfde probleem een tip: stel Vodafone in gebreke, eis voor iedere dag dat je geen bereik hebt 1/30 deel van je abonnementstarief terug en doe in Hoofddorp je telefoon op vliegtuigmodus, zodat je door het eindeloos zoeken naar niet bestaand netwerk je accu niet kapot maakt. Voor VODAFONE een VERZOEK: STOP DIE STEKKER ER WEER IN!
ivje
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dames en heren,
Eindelijk is het zover! Na 4 volle dagen zonder enig teken van het bestaan van Vodafone netwerk in Hoofddorp kan ik weer bellen en dit bericht vanaf mijn iPhone versturen! 🙂
Ongelooflijk dat het zo lang heeft moeten duren en dat er vanuit Vodafone amper of ontwijkend is gereageerd. Van klantenservice kan dan ook niet gesproken worden.
Zo jammer dat een bedrijf als dit pas iets aan een probleem gaat doen als mensen ze in gebreke stellen en met juridische stappen overwegen te komen.
Voor de volgende keer weet ik wat mij te doen staat: geen energie steken in "contact" met klantenservice, maar gelijk in gebreke stellen! Hopelijk ondernemen ze dan wel gelijk actie ipv bijna een week later.
Hoewel ik nog niet durf te juichen, wens ik iedereen weer veel gebruiksplezier van zijn of haar peperdure abonnement!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic