jessedeblock

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Netwerkproblemen HTC Desire HD

Beste mensen,
 
Sinds kort (ongeveer een maand) heb ik netwerkproblemen met mijn Desire HD. Het ene moment heb ik gewoon goed bereik en internet, en dan zomaar zonder reden knalt het netwerk eruit. De telefoon weergeeft dan "Geen Dienst". Als ik vliegmodus dan aan en weer uit zet en mijn pin code opnieuw invoer, dan is het probleem opgelost. Iemand een idee waar dat van komt of wat ik er aan kan doen? Het is heel irritant, want soms heb ik het niet door en dan ben ik gewoon niet bereikbaar.
 
Jesse
6 Reacties 6
WhiteWolf

Gedreven Raadgever
  • 184Posts
  • 17Oplossingen
  • 24Likes
Hey Jessedeblock,
 
Vreemd probleem, heb je dit probleem om meerdere locaties of op een plek/omgeving maar? Indien het de eerste is en op meerde plekken het probleem is, zou ik even langs de vodafone winkel gaan en een kruistest doen bij de vodafone shop zoals ze dat bij de klantenservice noemen.
 
Wat houd kruistest in, nou ze pakken jouw toestel en een ander toestel uit hun winkel en stoppen jouw simkaart in hun toestel en hun simkaart in jouw toestel. Zo kijken ze waar het precies mis gaat in het toestel of de sim kaart (Teminste dat is mijn ervaring).
 
Groetjes
 
RaWolf
jessedeblock
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb dit probleem op verschillende plaatsen, door heel Nederland. Ook heb ik nu regelmatig last van het niet kunnen verzenden van een sms, terwijl ik volgens mijn telefoon wel bereik heb.
 
Ik denk dat ik inderdaad maar eens langs een vodafone shop ga.
 
Jesse
abr

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo,
 
Mijn HTC Desire HD heeft ook problemen met het netwerk.
Netwerkontvangst zeer laag en valt te pas en te onpas weg. (melding: Geen Dienst)
Sms komt niet aan en niet binnen.
Bellen doet ie, maar krijg geen verbinding.
 
Iemand suggesties? Thanks alvast.
 
grt, John.
RoyV

Gedreven Raadgever
  • 449Posts
  • 9Oplossingen
  • 15Likes
Hoi John

Is het probleem locatie gebonden? Toevallig een oudere simkaart wat je al lang gebruikt>?

Groetjes,
Roy
HTCDesireigenaa

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Zelf heb ik de HTC Desire voorheen was dit de Bravo blijkbaar.
Vandaag had ik hetzelfde probleem, dat ik ineens geen internetverbinding heb.
Toen ik inderdaad de vliegtuigmodus aan en uit zette, en mijn pin invoerde, (net als in een voorgaand voorbeeld) ging het wel.
Hoe kan dit? En waarom kan het zo opgelost worden?
NeznirV

Gedreven Liefhebber
  • 90Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes
HTCDesireigenaa schreef:
Zelf heb ik de HTC Desire voorheen was dit de Bravo blijkbaar.
Vandaag had ik hetzelfde probleem, dat ik ineens geen internetverbinding heb.
Toen ik inderdaad de vliegtuigmodus aan en uit zette, en mijn pin invoerde, (net als in een voorgaand voorbeeld) ging het wel.
Hoe kan dit? En waarom kan het zo opgelost worden?
 
Ik durf het niet met zekerheid te zeggen, maar het lijkt erop dat je toestel de verbinding met je sim verliest
( en dus ook met het mobiel netwerk)
 
Dat je vervolgens weer een verbinding krijgt als je de vliegtuigmodus in en uitschakelt is niet vreemd. Je doet dan namelijk alle verbindingen "uit" zetten als het ware.
 
Greetz,
 
Nez
 
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic