Cuppen

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Netwerkproblemen 5725

Ik heb al meerdere malen contact met jullie gehad over het feit dat ik een zeer slecht bereik heb met jullie abbonement. En de dekking lijkt steeds slechter te worden in plaats van beter. Of ik nou binnen of buiten sta, ik mag van geluk spreken als ik een telefoongesprek in een keer af kan ronden zonder afgekapt te worden. Postcode is 5725. Andere postcodes waar ik ook problemen heb met de dekking is: 5754 en 5763.

Wat er al is geprobeerd:
- Nieuwe simkaart
- Telefoon opgestuurd
- Een technisch onderzoek (waarbij ik binnen 10 dagen iets te horen zou krijgen, maar dat is uiteraard niet gebeurd) Via de chat maar weer contact met jullie opgenomen en nou blijkt er uit het onderzoek uitgekomen te zijn dat het een continue probleem is.
- Dan wordt er aangegeven dat ik een signaalplus kastje kan kopen. Fijn dat zo mijn bereik op een plek is verbeterd, maar daar heb ik op de overige plekken niets aan.

Uiteindelijk een klachtenformulier ingevuld via jullie website, waarbij ook wordt aangegeven dat er binnen 10 dagen contact opgenomen wordt. En dan krijg je op de laatste dag via de mail een reactie: klacht abbonement.
Als dat de manier is hoe er met klachten omgegaan wordt dan kan je net zo goed het formulier van de site afhalen.

Zijn er nog dingen die uitgeprobeerd kunnen worden? Of blijf ik het komende jaar doorbetalen aan een abbonement waarop ik de helft van de tijd niet bereikbaar ben?



0 Reacties 0
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic