Peter D

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Netwerkprobleem

Weet iemand meer hij geeft aan netwerkproblemen bij mij
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11838Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes
Hoi Peter D ,
Welkom op de vernieuwde klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Dit is wel heel summier informatie die je stuurt.
Probeer je telefoon eens uit te zetten en dan weer aan. Of haal even je simkaart uit je telefoon, schoonmaken met een schone droge theedoek en stop hem weer terug. Werkt dit ook niet, kijk dan onder instellingen om handmatig je netwerk in te stellen. Mocht je dan nog steeds problemen hebben dan zou ik de klantenservice van Vodafone bellen of via My Vodafone online met de klantenservice chatten in de app en/of via je browser (via deze weg heb je sneller contact en antwoord).

Verder weet ik dus niet wat er aan de hand is of wat je al hebt gedaan. Hoop dat bovenstaande helpt.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11838Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes
Hoi Peter D ,
Welkom op de vernieuwde klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Dit is wel heel summier informatie die je stuurt.
Probeer je telefoon eens uit te zetten en dan weer aan. Of haal even je simkaart uit je telefoon, schoonmaken met een schone droge theedoek en stop hem weer terug. Werkt dit ook niet, kijk dan onder instellingen om handmatig je netwerk in te stellen. Mocht je dan nog steeds problemen hebben dan zou ik de klantenservice van Vodafone bellen of via My Vodafone online met de klantenservice chatten in de app en/of via je browser (via deze weg heb je sneller contact en antwoord).

Verder weet ik dus niet wat er aan de hand is of wat je al hebt gedaan. Hoop dat bovenstaande helpt.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Is het netwerkprobleem al voorbij Peter D of heb je de tips nog opgevolgd van Energieboy ?
Mocht het nog spelen, dan hoor ik graag wat er precies aan de hand is.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Dit topic wordt binnenkort gesloten omdat er heel weinig informatie betreft het issue wordt gegeven.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topig gesloten en gearchiveerd
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic