Bullit

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Netwerklaag Interferentie Verschillende Providers en Zendmasten

Voor een systeem implementatie waarbij ik geconfronteerd ben met werkzaamheden aan de van mijn woning dichtsbijzijndenste zendmast (boven op een torenflat 8 verdiepingen) dit gebeurde met een grote kraan (een rode).

Daar ben ik geconfronteerd met een KPN Bus die gewoon kwam parkeren op mijn 10 meter grens, en een grote groene PTT bus die door kwam scheuren over de dijk.

Nu snap ik met mijn opleiding Elektrotechniek iets van interferentie in het zendmasten systeem, en vraag met jullie mee en wil er graag open over converseren: Wat kan de Vodafone gebruiker doen tegen de monopoliepositie van KPN-PTT?
5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11785Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3094Likes
Hoi Bullit
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Ik weet niet helemaal wat de vraag moet zijn maar dit is een klanten helpen klanten community en dit soort vragen is nu niet echt iets voor ons als klanten, onder elkaar, om daar antwoord op te kunnen geven. Daarvoor zou je een brief of iets moeten schrijven naar Vodafone en/of contact opnemen met de klantenservice van Vodafone. Je kan die het beste aanschrijven via een privé bericht te sturen bij Vodafone Facebook of Twitter. Daar zitten misschien mensen die je daar antwoord op kunnen geven. Al hoewel ik daar ook niet zeker van ben.

In ieder geval, als Vodafone gebruiker kan je niet zoveel doen om te bepalen waar een mast komt of niet. Dat is aan de gemeente en aan vergunningen en wat Vodafone aanvraagt. Eventueel zou je op deze pagina, https://www.vodafone.nl/support/internet-en-dekking/dekkingskaart.shtml, eens kunnen kijken en daar dan een melding maken dat je slecht bereik hebt of een mast wilt zien laten plaatsen.

Succes in ieder geval.
Bullit
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bedankt, wat moet ik met die groene PTT Bus (Mercedes Sprinter)?
Energieboy
Expert
Expert
  • 11785Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3094Likes
Bij de eigenaar van die bus aan de bel trekken.
Daar kan Vodafone je niet bij helpen en ik ook niet 😞
Bullit
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Maar die bus ree weg tijdens reparatie van die telefoonmast...
Daar vind ik de eigenaar nooit meer van.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic