theeke1

Meedenker
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Netwerkklacht Texel

hallo ik kreeg deze mail van vodafone dat er niks met netwerk aan de hand is.
We zijn aan de slag gegaan met je klacht met registratienummer 8447828. We controleren dan de signaalsterkte op jouw locatie, of de mast in de buurt goed werkt, of er werkzaamheden zijn en of je toestel en sim-kaart goed samenwerken.

Conclusie
We kunnen helaas geen 100% indoor dekking garanderen. Goede ontvangst kan door allerlei factoren van buitenaf beïnvloed worden en blijft ondanks dat we ons netwerk continu verbeteren altijd lastig. De outdoor dekking op jouw postcode is in ieder geval goed aanwezig.

Oplossing
Heb je al gehoord van onze dienst, 4G- en WiFi bellen? Hiermee is het voor het eerst mogelijk zonder extra apps of handelingen te bellen via ons 4G netwerk of jouw eigen Wifi-netwerk. Hiermee zal het bereik in huis een stuk beter worden en is tevens de enige technische oplossing die we je kunnen bieden.

Een vereiste voor het bellen via WiFi is een stabiele WiFi-verbinding. Mocht je hiermee alsnog hinder ondervinden, willen we je aanraden even contact op te nemen met jouw provider voor het vaste internet.

Lees hier wat het is en hoe je je telefoon ervoor in kunt stellen: http://www.vodafone.nl/4gbellen
maar hier klopt niks van hier wordt aangegeven dat het over een samsung of iphone terwijl ik een HTC U 11 heb
als ik op texel ben valt mij 4G weg en dat geldt ook als ik naar heeze rijdt voorbij geldrop.
maar ik ben klaar met HTC U 11 nooit meer en dat geldt ook voor vodafone mijn laatste jaar bij vodafone deze klachten heb ik al meer gehad en iedere keer deze antwoordt en zo zijn er meer dingen waar ik over gebelt heb maar goed ik ben hier klaar mee.
6 Reacties 6
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi theeke1
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Wat vervelend om te horen dat je niet bereikbaar bent en dat het ook niet wil lukken via 4G over Wifi. Ik heb deze lijst even bekeken en het klopt dat 4G over Wifi niet werkt met je toestel. Eigenlijk best wel vreemd dat het een Vodafone toestel is met software (want dat staat er, weet dan niet of jij hetzelfde toestel hebt) en dat het dan niet werkt.

Uitslag van Vodafone kan ik niet zoveel meer aan doen want ze hebben een controle gedaan. Begrijp best dat je er een beetje klaar mee bent maar ik hoop toch dat ze het snel voor je kunnen oplossen. In ieder geval wel bedankt voor het melden en daar kan misschien de moderator van Vodafone een melding maken bij de betreffende afdeling. Of het helpt weet ik niet omdat je zelf al contact hebt gehad, maar je weet het nooit.

Als ik iets kon doen dan deed ik het, misschien een tip voor als je echt van provider wil wisselen. Koop eerst van andere providers een prepaid kaartje en kijk of je daar dan wel voldoende 4G bereik hebt. Dat heb ik ook gedaan toen ik van een andere provider naar Vodafone ging. Had hier het beste bereik mee en daarom dan ook gekozen voor Vodafone. Het is misschien een tip om naar te kijken.

Succes en zeker toch een goed weekend gewenst!
theeke1
topicstarter
Meedenker
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
dank je wel voor je reactie maar hier heb ik al een paar keer over gebelt en nu zie ik dat je niet kunt bellen via wifi weet ik nu voldoende gewoon aan het lijntje gehouden dus dit wordt mijn laatste jaar of ze moeten met een te gemoed komen.
gr theo
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
theeke1 Geef vooral aan dat bellen via wifi in dit geval geen optie is. Wellicht is dan alsnog een tegemoetkoming mogelijk, maar dat kan ik niet beloven. Via het Forum behandelen we dergelijke klachten niet. Het topic wordt dan binnenkort ook gesloten.
theeke1
topicstarter
Meedenker
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
hoi ik heb gebelt maar geen tegemoedkoming ja 20,00 voor een prepaid kaart van kpn of andere providers maar dat is geen optie met kpn of andere providers is overal bereik een kameraad heeft het zelfde probleem die heeft wel een prepaid kaart gekocht en hij heeft gewoon bereik en als hij weer via vodafone belt heeft hij weer het probleem.als je hier boven deze lijst aanklikt zie je dat je niet met wifi kan bellen of bereik hebt.maar heb klanten service gebelt hier over en dan krijg je te horen horen als je geen bereik hebt stap je gewoon over.en dat noemt service.ik heb gezegt dit is mijn laatste jaar bij vodafone en dan nooit meer vodafone .maar bedankt voor jou reactie.
gr theo
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Graag gedaan. Via het Forum kunnen we helaas niets anders bieden. Ik heb het topic nu dan ook gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic nu gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic