Hoi
theeke1 Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Wat vervelend om te horen dat je niet bereikbaar bent en dat het ook niet wil lukken via 4G over Wifi. Ik heb
deze lijst even bekeken en het klopt dat 4G over Wifi niet werkt met je toestel. Eigenlijk best wel vreemd dat het een Vodafone toestel is met software (want dat staat er, weet dan niet of jij hetzelfde toestel hebt) en dat het dan niet werkt.
Uitslag van Vodafone kan ik niet zoveel meer aan doen want ze hebben een controle gedaan. Begrijp best dat je er een beetje klaar mee bent maar ik hoop toch dat ze het snel voor je kunnen oplossen. In ieder geval wel bedankt voor het melden en daar kan misschien de moderator van Vodafone een melding maken bij de betreffende afdeling. Of het helpt weet ik niet omdat je zelf al contact hebt gehad, maar je weet het nooit.
Als ik iets kon doen dan deed ik het, misschien een tip voor als je echt van provider wil wisselen. Koop eerst van andere providers een prepaid kaartje en kijk of je daar dan wel voldoende 4G bereik hebt. Dat heb ik ook gedaan toen ik van een andere provider naar Vodafone ging. Had hier het beste bereik mee en daarom dan ook gekozen voor Vodafone. Het is misschien een tip om naar te kijken.
Succes en zeker toch een goed weekend gewenst!