Voordat mijn abonnement inging heb ik al naar Vodafoe gemaild daar ik twijfelde of ik voldoende netwerk zou hebben thuis. (heeft nooit iemand op gereageerd) Na het ingaan van mijn abonnement in de eerste week direct contact gelegd daar ik zag dat de behaalde resultaten over het Vodafone netwerk ronduit slecht zijn! Toen is mij zelfs beloofd dat ik ruim op tijd was om contract te ontbinden, maar nu bepaald de netwerkcrew dat de hierboven genoemde waarden 'GOED' zijn.
De netwerkcrew heeft mijn zaak afgewezen omdat het in orde zou zijn.
Ben benieuwd of dit mooie waarden zijn?! Ik heb er in mijn situatie in ieder geval niets aan. Voor een videoconference is een stabiele upload van minimaal 6 Mbps vereist en met de standaarden van 5G vind ik 50 Mbps wel een minimale upload waarde! (Voorheen had ik een budgetprovider op KPN netwerk daar haalde ik minimaal 40 Mbps upload)
Zou graag zsm mijn contract ontbinden en overstappen naar een goede mobiele provider!