TheSamsunlu

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Netwerkdekking 2141 DG

Ik heb net een nieuwsbericht gelezen dat Vodafone de werkzaamheden met betrekking tot landelijke 4G-dekking heeft afgerond. Ik moet zeggen dat Vodafone nog het één en ander moet doen in Vijfhuizen, om precies te zijn postcode 2141 DG. Op deze locatie is en geen 3G en geen 4G. KPN en zelfs T-Mobile heeft daar goede netwerkdekking.

Als klant verwacht ik van Vodafone toch wel kwaliteit en wil vragen of Vodafone nog iets gaat doen aan de netwerkdekking in Vijfhuizen (2141 DG)?


4 Reacties 4
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@TheSamsunlu

Op die postcode is 4G dekking, echter niet voor de iPhone 5. Heb je misschien een iPhone 5? Dan zou dit kunnen verklaren waarom je daar geen 4G ontvangt.
TheSamsunlu
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Het gaat in dit geval niet alleen om mijn telefoon. Ik heb het getest met Samsung Galaxy S4. Ik heb bijvoorbeeld thuis wel 4G, maar niet in Vijfhuizen (2141DG). Dit is ook getest met andere telefoons die 4G ondersteunen. Het gaat niet alleen om 4G. Er is op de betreffende postcode niet eens 3G laat staan 4G. Als 3G er wel ondersteund zou worden, zou ik daarmee ook tevreden zijn, maar dat is er ook niet.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hoi @TheSamsunlu,

Op dit moment wordt 4G in meer dan 95% van Nederland aangeboden. Het gaat hierbij wel om buitendekking.

In de komende maanden wordt het netwerk verder geoptimaliseerd om de snelheid, capaciteit, dekking en daarmee de ervaring binnenshuis verder te verbeteren.
TheSamsunlu
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik begrijp dat jullie werken aan het 4G netwerk. Het is alleen niet het 4G netwerk dat daar geen bereik heeft, maar ook het 3G netwerk. Hoe zit het dan met 3G netwerkdekking van Vodafone in Vijfhuizen (2141DG)? Dat moet toch wel werken daar? Want als ik kijk naar het dekkingskaart van Vodafone, dan moet er zowel 3G als 4G zijn.

Het gaat niet om de verbinding in een gebouw, maar om de verbinding buiten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic