Hoi
Seelj01 Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Het kan zijn dat dit te maken had met de storing gisteren bij Vodafone. Zeg niet dat het zo is, maar het kan. Wat je het best even kan doen is je telefoon uitzetten en na 5 minuten weer aanzetten. Bekijk ook even of je instellingen (APN) goed staan, controleer nog even extra! Probeer ook even handmatig netwerk te veranderen en dan weer terug te zetten, soms wil die het dan ook wel weer doen.
Laat maar weten of het is gelukt, of niet
🙂De instellingen voor internet van Vodafone op je mobiele telefoon (APN) zijn als volgt:
- Naam: Vodafone
- APN: live.vodafone.com
- Proxy: Niet ingesteld
- Poort: Niet ingesteld
- Gebruikersnaam: Niet ingesteld
- Wachtwoord: Niet ingesteld
- Server: Niet ingesteld
- MMSC: Niet ingesteld
- MMS-poort: Niet ingesteld
- MCC: 204
- MNC: 04
- Verificatietype: PAP
- APN-Type: default
- APN-Protocol: IPv4
- Roamingprotocol voor APN: IPv4