Afgelopen drie tot vier maanden, had ik een IPhone 5 aangeschaft van Vodafone, de aanbieding is goed alles is gewoon goed behalve de bereik van mijn mobiel. Overal in de regio den haag heb ik matig/goed bereik maar in voorburg als ik mijn straat binnenkom totaal slechte bereik kan geen telefoons beantwoorden, bellen, sms duurt ook lang.
Ik heb contact opgenomen met vodafone: Aan onze kant zie ik geen problemen u moet een crosstest uitvoeren bij één van onze winkels. Ik heb het uitgevoerd en bereik was gewoon goed in regio den haag, maar als ik in me straat kom weer slechte bereik. Ik heb weer lopen bellen en de resulaten gedeeld dat er niks aan de hand is met me telefoon. Vodafone medewerker zat maar heletijd schuld te geven over me telefoon zelfs nadat ik zij dat mijn famillie leden die ook in rondom mijn straat wonen echt slecht bereik hebben.
Ik heb ook een prepaid kaart van Vodafone die altijd in mijn blackberry was goede bereik in mijn huis en mijn straat maar die heeft nu ook slechte bereik. De enige oplossing wat ik wil is dat ik gewoon bereik heb en normaal kan bellen en niet naar de midden van de straat gaan en kijken of ik wel kan bellen.
Postcode : 2273KM
- Dit is een verkorte verhaal. De lange gaat over meerdere contact met klantenservice.