AvWoerkom

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Netwerk problemen...en de Vodafone draaimolen die er op volgt!

Ik open dit topic hier op het Vodafone forum omdat ik niet zo goed meer weet wat ik kan doen. Hopelijk kan iemand me hier verder helpen. 😉
 
Om te beginnen mijn probleem:
Ik heb rondom en in Den Bosch problemen met het netwerk van Vodafone. Het gaat daarbij vooral om een zwak en onstabiel 3G netwerk. (maar het gebeurt ook dat ik helemaal geen verbinding heb en dat dus zelfs 2G en GPRS(data) het af laten weten.
 
Ik heb een prima referentiekader…daar ik buiten Den Bosch werk en altijd gewoond heb.
Ik heb buiten Den Bosch en bijvoorbeeld op mijn werk helemaal geen problemen. Maar sinds ik naar Den Bosch verhuist ben is het huilen met de pet op.
 
Ik ben hier een paar maanden geleden mee naar de Vodafone winkel gegaan.
Na een controle aan mijn toestel en het uitleggen aan de medewerker dat ik er alleen in den Bosch last van had, maar niet bijvoorbeeld waar ik werk. (En dat mijn vriendin precies dezelfde problemen heeft.) rade de medewerker me aan het even aan te kijken, en als de klachten bleven, kon ik beter even contact op nemen met de klantenservice.
 
Omdat de problemen bleven heb ik gebeld met de klantenservice. Na een paar standaard vragen en dingen zoals Batterij-Pull (harde reboot) enzo geprobeerd te hebben bleven de problemen.Ik heb daarom een officiële klacht ingediend bij Vodafone via “mijn Vodafone”. De klacht werd aangemaakt was de reactie en als de problemen bleven kon ik contact opnemen met de afdeling “Special Services” van Vodafone.
 
Ik heb Vodafone even de tijd gegeven om er mee aan de slag te gaan.
 
En ik heb uiteindelijk eind vorige maand een klachtenbrief gestuurd van 3 kantjes naar die afdeling Special Services binnen Vodafone. In deze brief heb ik zo duidelijk mogelijk mijn klachten gemeld en aangegeven dat ik het zat was.
Een paar dagen nadat de brief verzonden was volgde een sms’je van het nummer 1500 met de mededeling van Vodafone dat de klacht in behandeling was en ik binnen 10 werkdagen een reactie zou krijgen.
 
Nadat deze termijn weer verlopen was ben ik maar weer is gaan bellen met de klantenservice. Mevrouw kon precies zien dat ik een schriftelijke  klacht had ingediend en dat Vodafone inderdaad had moeten reageren. Echter kon ze niks voor mij doen. Ik moest maar gewoon geduld hebben.
 
Wat ik nog wel het gekste aan dit verhaal vind is dat je bij een bedrijf als Vodafone, wat in telefonie doet….helemaal die afdeling Special Services niet kan bellen! Dat je een klacht officieel moet melden via een brief, oké kan ik inkomen. Maar het is toch van de gekke dat als er geen reactie komt binnen de door Vodafone zelf gestelde termijn, je ze helemaal niet kan bellen.
 
Na dit telefoontje heb ik besloten nog maar is een mailtje te sturen via “Mijn Vodafone” om te kijken of ik de boel een beetje vlot kon
trekken. En er misschien intern even iemand een zetje  in de goeie richting kon geven. Tot mijn grote verbazing was de reactie dat ik klachten schriftelijk moest melden bij de afdeling “Special Services”. WAT IK DUS AL GEDAAN HEB! Maar een reactie of gepaste oplossing van uit kamp Vodafone blijft tot op heden uit.
 
Ik ben al ruim 10 jaar klant (sinds het Libertel tijdperk)en ik heb altijd met alle  tevredenheid gebruikgemaakt van de diensten van Vodafone. Maar dit doet mij de das om. De bal ligt nu bij Vodafone Special Services…en omdat ik nog steeds wacht op een gepaste reactie op mijn schrijven, post ik dit verhaal hier ook maar is.
 
Ik hoop echt dat er iemand hier meeleest/kijkt en is iemand aan z’n spreekwoordelijke haren kan trekken daar binnen die afdeling Special Services. Want ik ben er onderhand wel klaar mee.
 
Het is dat ik het geld niet heb anders kocht ik vandaag nog mijn abonnement en dat van mijn vriendin af en stapte ik over naar KPN. Maar ik heb weinig zin om hier persoonlijk financieel de dupe van te worden.
 
Met vriendelijke groeten,
A.G. van Woerkom, klantnummer: 311793927/00001
(Klachtverwijzingsnummers: 110919-001067 / 111018-001758)
5 Reacties 5
AvWoerkom
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Inmiddels heb ik contact gehad met iemand van Special Services...ze zijn er mee bezig!
Ben benieuwd!
Chris
Expert
Expert
  • 689Posts
  • 17Oplossingen
  • 23Likes
Beste AvWoerkom,

Iemand van onze collega's van de 2e lijns ondersteuning neemt zometeen contact met u op.

Groet,

Chris

Moderator
Vodafone Forum
Skipper

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste thread-starter, je hoeft voor dit soort zaken niet in Den Bosch te wonen. Sinds bijna een half jaar heb ik in zowel in Den Helder (schoten) als Julianadorp (5 km verderop) (zeer) slecht bereik op het Vodafone netwerk. Klantenservice weet te vertellen dat er problemen zijn met een antenne en die zouden eind augustus opgelost zijn. Heb er 3 keer over gemaild en 2 keer al een maand abo kosten vergoed gekregen. Dat is op zich netjes, maar inmiddels zijn we eind oktober en de problemen houden aan. Ik ben zowel thuis als bij mijn dochter geregeld slecht of niet bereikbaar. Mijn abonnement is inmiddels afgelopen en ik wil graag naar een Iphone, maar met deze dekking is dat geen optie. Ik ga zo meteen maar weer eens mailen. En anders zit er niks op te switchen naar een andere provider. Helaas heeft ook T-Mobile slechte dekking thuis. Blijft KPN over. Ga ik weer terug waar ik vandaan kwam, maar het is jammer dat het kennelijk zo moet.
eltibelly

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
hallo
 
ik heb nu ook heel veel problemen met vodafone.
je waardeerd op maar binnen een uur is het er allemaal al af..:S
ik weet niet wat er allemaal is met vodafone maar ik ben hier echt niet blij mee..
je krijg 15 minuten beltijd maar die doen het ook niet..
ik denk dat als dit zo blijf dat ik maar overstap op een andere provider..
Caspar

Gedreven Meedenker
  • 210Posts
  • 13Oplossingen
  • 29Likes
Jouw vraag heeft niets met dit topic te maken, maar kijk eens bij BloX voor internet.
 
eltibelly schreef:
hallo
 
ik heb nu ook heel veel problemen met vodafone.
je waardeerd op maar binnen een uur is het er allemaal al af..:S
ik weet niet wat er allemaal is met vodafone maar ik ben hier echt niet blij mee..
je krijg 15 minuten beltijd maar die doen het ook niet..
ik denk dat als dit zo blijf dat ik maar overstap op een andere provider..


E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic