Sahin

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Netwerk problemen 3weken lang!

Ik ben nog steeds erg teleurgesteld, boos en geergerd. Dit allemaal doordat ik sterk de indruk heb dat het probleem waar ik tegenaan liep absoluut niet serieus werd genomen waardoor er geen prioriteit in zat.
Het punt is dat ik ruim 3weken lang niet gebeld of gesmst kon worden. Zelf kon ik wel bellen en smsen. Op het moment dat ik dit merkte heb ik direct gebeld met de klantenservice, na een aantal tips hoe ik dit zou kunnen oplossen, opgehangen, alle tips toegepast maar helaas... Nog steeds kon ik niet gebeld of gesmst worden. Ik heb vervolgens weer contact opgenomen met de klantenservice (niet te vergeten de extra kosten wat ik hiervoor moet betalen!) de telefoniste zou mij een nieuwe simkaart opsturen, want waarschijnlijk lag het probleem bij mijn simkaart. Ondertussen probeer ik nog steeds van alles uit, simkaart in een ander toestel, updaten, simkaart in uit etc etc. Na ontvangst van mijn nieuwe simkaart kon ik nog geen kant op want vodafone had onderhoud waardoor nieuwe simkaarten niet geactiveerd konden worden. We zijn inmiddels een weekje verder.. Goed dacht ik geen probleem ik wacht het weekend gewoon netjes af. Ik wil er nog wel even bij vermelden dat ik tot die tijd zeker nog drie keer heb gebeld (en ja weer extra kosten als klant). De laatste keer zou er een notitie gemaakt worden voor de technische dienst. Na het weekend heb ik geprobeert weer mijn nieuwe simkaart te activeren maar dit lukte nog steeds niet. Uiteindelijk heb ik weer de klantenservice gebeld (tikt behoorlijk aan die extra kleine beetjes). Dit keer wel eindelijk behulpzaam, mijn simkaart is telefonisch geactiveerd. Nadat ik eindelijk mijn nieuwe simkaart kon gebruiken, lukte het echter nog steeds niet om gebeld en gesmst te worden. Dus ja hoor weer gebeld. Gek genoeg was de notitie naar de technische dienst een paar dagen later pas ingevoerd. Ook deze telefonist heeft er een extra notitie/melding van gemaakt naar de technische dienst. Ongeveer een week later was ik het zo zat dat ik besloot om maar te chatten met de klantenservice, een klein bedrag maar alsnog dit zou mij 45centjes schelen. Tijdens de chatsessie heb ik mijn verhaal gedaan en mijn ergenissen en verwachtingen gedeeld. Heel jammer dat ik tijdens het chatten geen goed gevoel kreeg. Ik kreeg weer sterk de indruk alsof het probleem bij mij lag en dat ik een zeurende klant bent. Hierbij niet denkend dat ik een moeder ben die haar kind vier dagen in de week op de opvang heeft en tijdens het werk vooral mobiel bereikbaar ben, de gekste dingen spookten door mijn hoofd, stel dat er iets met mijn kind aan de hand is, dan ben ik gewoon niet per direct bereikbaar! Dit maakte mijn ergenis, teleurstellig en boosheid nog extremer. Uiteindelijk heb ik maar een prepaidtelefoon aangeschaft. Een paar dagen later kreeg ik doodgewoon een smsje van vodafone:
"het probleem met gebeld worden is opgelost. Mocht u dit anders ervaren of heeft u nog vragen, neem dan contact op met 1201."
Lekker makkelijk, blijkbaar lag het probleem dus echt niet bij mij! Een tegemoetkoming waar ze het eerder over hadden is vergeten, zelfs een excuus voor dit alles is te veel gevraagd..
Jammer.. Ik plaats dit hier om mijn verhaal kwijt te zijn. Misschien dat het hier wel serieus wordt genomen en er klantvriendelijk mee wordt omgegaan al vrees ik van niet..
1 Reactie 1
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hallo@Sahin,
Dat is een heel verhaal, Laat ik met het positieve beginnen, fijn dat het is opgelost.
Het klopt inderdaad dat dit soort cases vaak niet 123 zijn opgelost. In dat geval moeten we om geduld vragen, ik weet / wij weten niet wenselijk, maar onvermijdelijk.
Als men, zoals je aangeeft, heeft toegezegd dat er een compensatie voor zou komen, dan kun je dit via de klantenservice nog eens bespreken.
Omdat we via het forum geen gegevens van je hebben (en je die hier ook niet kwijt kunt) kan dit niet verder via het forum 😞
Ik wil in ieder geval excuses aanbieden voor de periode die je niet bereikbaar was.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic