robverbaan

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Netwerk - noodoproepen

De Vodafonesimkaart geeft aan dat ik alleen noodoproepen kan doen. DIt is zo bij meerdere telefoons. Ik heb een prepaidkaart. Ik heb de kaart al langere tijd, maar omdat ik tot nu toe alleen voor mijn telefoon wifi gebruik, is het tot nu toe geen punt geweest. Maar wil nu wel graag bellen met mijn telefoon.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Hoi robverbaan,

SamsungExpert heeft gelijk. Als je je prepaid langer dan een jaar niet opwaardeert wordt het nummer afgesloten. Is dit bij jou het geval? Dan raad ik je aan om een nieuw prepaidkaartje te halen in een van onze winkels. Je krijgt dan wel een nieuw nummer.

Bekijk in context

6 Reacties 6
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hoi robverbaan,

Weet je toevallig ook hoelang je de simkaart niet hebt gebruikt? Bij een langere duur dat er geen gebruik wordt gemaakt van de simkaart wordt deze gedeactiveerd en later onbruikbaar gemaakt. Opladen van het beltegoed is nodig om de simkaart werkende te houden.

Wellicht dat je een te lange tijd geen gebruik hebt gemaakt van de simkaart, mocht deze onbruikbaar zijn is het niet meer mogelijk dit op te lossen.

Groet,
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Hoi robverbaan,

SamsungExpert heeft gelijk. Als je je prepaid langer dan een jaar niet opwaardeert wordt het nummer afgesloten. Is dit bij jou het geval? Dan raad ik je aan om een nieuw prepaidkaartje te halen in een van onze winkels. Je krijgt dan wel een nieuw nummer.
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Hi robverbaan,

Ben je er al achter wat het probleem was?


robverbaan
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Waarschijnlijk is de simkaart te lang niet opgewaardeerd. Daarom een andere simkaart gekocht.
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
robverbaan

Ah dus toch wat SamsungExpert en Sharon al aangaven.
Fijn dat je nu met je nieuwe simkaart weer bereikbaar bent 🙂
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic