Vodnlru

Gedreven Liefhebber
  • 65Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes

Netwerk naam gewijzigd?

Mag ik vragen waarom het netwerk naam van Vodafone NL is gewijzigd naar VFNL #Stayconnected op mijn telefoon? Wat is de boodschap wat Vodafone hier mee wil bereiken? 

27 Reacties 27
Vodnlru
topicstarter
Gedreven Liefhebber
  • 65Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes
Vodafone wrote:

Hoi @Vodnlru, met deze actie krijgt je telefoon tijdelijk een andere naam : VFNL #StayConnected. De boodschap is dat we juist in deze onzekere tijd de samenleving willen stimuleren om verbonden te blijven met je dierbaren. 

Op de volgende pagina vind je meer maatregelen die wij als telecombedrijf nemen tegen de gevolgen van het coronavirus; https://www.vodafone.nl/informatie/corona

Niet het beste antwoord, vind de communicatie naar de klant toe juist slecht. Zonder enige aankondig verandert.. Vreemd genoeg als je toestel op 2G staat zie je weer gewoon vodafone NL staan.

Dat terzijde zie ik dit niets meer dan weer wat marketing en uitbuiting van het corona virus.. Ohja iedereen zo close etc.. maar als het voorbij is is het net alsof er niks geweest was. Had dan meer bel/sms of internet aangeboden zodat je altijd connected kan blijven naar iedereen toe in deze tijd, maar nee dat kost geld..

Maar dit kunnen jullie wel?: https://www.bright.nl/nieuws/artikel/5067871/brussel-wil-smartphonedata-inzien-van-coronapatienten

Lekker dat je als klant hier geen inspraak in heb, dikke middelvinger naar de klant niet?

 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11838Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Beste @Vodnlru 
Ik blijf overigens je naam zeer verwarrend en denk elke keer dat er iemand van vodafone spreekt. Maar dan lees ik je negatieve bericht en dan denk, dit is niet Vodafone ??

In het bericht staat dat Vodafone nog geen vraag heeft ontvangen en als ze de vraag krijgen, het alleen doen als het anoniem is en wanneer ze de privacy regels niet schenden. Daarnaast kan je, als je het er niet mee eens bent, natuurlijk ook gewoon lekker je toestel binnen houden. De meeste mensen zijn toch al binnen, dus ik zie niet in wat het helpt aan data, niemand gaat naar buiten en dan blijft je stipje op 1 plek. Maar wil je wel naar buiten, stukje wandelen of naar de supermarkt, neem dan je toestel niet mee. Laat hem thuis en niemand kan je volgen. 

Het is maar een tip ??

Kakarot

Gedreven Ontdekker
  • 12Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Vindt het allemaal prima die aanpassingen, maar merk wel dat het netwerk behoorlijk instabiel is de laatste 2 weken. Vaak geen 4g op plekken waar ik normaal nooit problemen heb.

 

Meer mensen hier last van?

 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Kakarot,
Ik heb van  enkel personen inderdaad ook deze melding gekregen hier op de community!
Al moet ik zelf zeggen, dat ik hier nergens last van heb.

Wat heb je al geprobeerd om op te lossen? 

CasaMan2

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoe zet ik de Vodafone reclame op mijn lockscreen uit? #ikbenalklant

Kakarot

Gedreven Ontdekker
  • 12Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes
Steven wrote:

Hoi @Kakarot,
Ik heb van  enkel personen inderdaad ook deze melding gekregen hier op de community!
Al moet ik zelf zeggen, dat ik hier nergens last van heb.

Wat heb je al geprobeerd om op te lossen? 

Meermaals de telefoon opnieuw opgestart...sim eruit en erin..

Is nu laatste 24 uur wel stabieler goed gelukkig

 

Vodnlru
topicstarter
Gedreven Liefhebber
  • 65Posts
  • 0Oplossingen
  • 11Likes
Energieboy wrote:

Beste @Vodnlru 
Ik blijf overigens je naam zeer verwarrend en denk elke keer dat er iemand van vodafone spreekt. Maar dan lees ik je negatieve bericht en dan denk, dit is niet Vodafone

In het bericht staat dat Vodafone nog geen vraag heeft ontvangen en als ze de vraag krijgen, het alleen doen als het anoniem is en wanneer ze de privacy regels niet schenden. Daarnaast kan je, als je het er niet mee eens bent, natuurlijk ook gewoon lekker je toestel binnen houden. De meeste mensen zijn toch al binnen, dus ik zie niet in wat het helpt aan data, niemand gaat naar buiten en dan blijft je stipje op 1 plek. Maar wil je wel naar buiten, stukje wandelen of naar de supermarkt, neem dan je toestel niet mee. Laat hem thuis en niemand kan je volgen. 

Het is maar een tip

Negatieve berichten ? Ik ben gewoon kritisch maar dat is best wel lastig want dat mag blijkbaar niet meer?

Waarom moet ik mijn telefoon thuislaten? dit is toch de omgekeerde wereld of niet.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Topic gesloten.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic