CasperT

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Netwerk buitenland.

Hallo,
Waarom heb ik met mijn I phone 6 en vodafone abonnement in de meeste gebieden van Schotland amper tot geen netwerk en mijn vrouw met haar KPN abonnement wel. In Duitsland juist andersom heb ik net gemerkt.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi CasperT
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Geen idee eigenlijk waarom je daar last van had en je vrouw niet. Je zou anders handmatig kunnen zoeken naar een ander netwerk, misschien dat dit helpt? Of anders even je telefoon uit- en weer aanzetten, soms wil dat ook wel eens helpen. Als je er echt dieper op in wil gaan dan kan je toch het beste contact opnemen met de klantenservice van Vodafone. Maar uiteindelijk blijft het natuurlijk toch lastig als je in het buitenland bent om voor de klantenservice uit te zoeken wat er toen daar aan de hand was.

Maar vervelend is het wel, dat snap ik ook zeker.

Bekijk in context

1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi CasperT
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Geen idee eigenlijk waarom je daar last van had en je vrouw niet. Je zou anders handmatig kunnen zoeken naar een ander netwerk, misschien dat dit helpt? Of anders even je telefoon uit- en weer aanzetten, soms wil dat ook wel eens helpen. Als je er echt dieper op in wil gaan dan kan je toch het beste contact opnemen met de klantenservice van Vodafone. Maar uiteindelijk blijft het natuurlijk toch lastig als je in het buitenland bent om voor de klantenservice uit te zoeken wat er toen daar aan de hand was.

Maar vervelend is het wel, dat snap ik ook zeker.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic