wimvanluijk

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Netwerk bezet

Op 24-07-2013 kan ik niet meer gebeld worden. Als ik zelf wilt bellen krijg ik vaak "netwerk bezet" Na een paar keer lukt het dan soms toch om te bellen. Ook tijdens bellen wordt het gesprek soms onverwacht beëindigd. 
Hebben meer mensen dit. Ik woon in Nootdorp Zuid Holland. 2631 JK
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
RuudNL

Liefhebber
  • 650Posts
  • 17Oplossingen
  • 125Likes
Deze storing staat vermeld bij Storingen: er zijn landelijke problemen op 2G en 3G met bellen:
http://forum.vodafone.nl/t5/Vodafone-Storingen/Problemen-met-bellen-op-het-2G-3G-netwerk/td-p/154649

Bekijk in context

6 Reacties 6
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
wimvanluijk schreef:
Op 24-07-2013 kan ik niet meer gebeld worden. Als ik zelf wilt bellen krijg ik vaak "netwerk bezet" Na een paar keer lukt het dan soms toch om te bellen. Ook tijdens bellen wordt het gesprek soms onverwacht beëindigd.
Hebben meer mensen dit. Ik woon in Nootdorp Zuid Holland. 2631 JK
Hi Wim,

Welke stappen heb je zelf al ondernomen om het probleem op te lossen? Heb je bijvoorbeeld al eens de simkaart enkele minuten uit je telefoon gehaald? Dan registreert je telefoon zich opnieuw op het netwerk. Ook kun je hier eens een kijkje nemen voor meer informatie. Hier vind je de stappen die je kunt ondernemen als je problemen ervaart met bellen/sms'en en internetten. We horen het graag! 😄
Raymond30

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Geachte Vodafone,Ik kan niemand bellen netwerk is bezet ook na opstarten telefoon ?
Raymond30

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Kan nog steeds niet bellen ook na het verwijderen van de simkaart ik woon in zuid limburg erg frustrerend !!!!!
benoitvanraes

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
same here, al enkele uren niet, in Maastricht!
RuudNL

Liefhebber
  • 650Posts
  • 17Oplossingen
  • 125Likes
Deze storing staat vermeld bij Storingen: er zijn landelijke problemen op 2G en 3G met bellen:
http://forum.vodafone.nl/t5/Vodafone-Storingen/Problemen-met-bellen-op-het-2G-3G-netwerk/td-p/154649
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 734Likes
De problemen zijn inmiddels opgelost. Bedankt voor de verwijzing Ruud!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic