Ballie

Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

[Netwerk Support] Matige internetverbinding met Samsung Galaxy S2

Hallo,

Sinds ik dit toestel met internetabbonement heb (Eind Juli 2011), heb ik al last van een vrij matige internetverbinding t.o.v. van anderen met zelfde toestel/abbo. Als ik bijvoorbeeld naast iemand in de bus of kamer zit laden bij anderen de internetpagina's en bijvoorbeeld Facebook een stuk sneller. Ik heb laatst al een andere simkaart gehaald bij een Vodafone winkel, maar heb niet het idee dat het beter is geworden. Waar zou dit nog aan kunnen liggen?


31 Reacties 31
PatrickJa

Gedreven Raadgever
  • 244Posts
  • 14Oplossingen
  • 9Likes
Hou ons op de hoogte Ballie, ik ben wel benieuwt wat het resultaat is van dit!
Ballie
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik ook! Wachten is nu op de simkaart 😉
Ballie
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Wacht nu volgens mij al 3 weken op nieuwe simkaart... Hoe zit dit?
PatrickJa

Gedreven Raadgever
  • 244Posts
  • 14Oplossingen
  • 9Likes
Hey Ballie,

Die simkaart moet je al lang ontvangen hebben, vervelend dat je dit nog niet heb ontvangen. Ik raad je aan om even langs de Vodafone winkel te gaan en daar een aanvraag te doen, dan sta je binnen 5 minuten buiten met een nieuwe simkaart.
Ballie
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Heb vanmorgen even met klantenservice gebeld, ze zou een nieuwe opsturen. Ben benieuwd 🙂
Selly

Gedreven Liefhebber
  • 106Posts
  • 8Oplossingen
  • 0Likes
Hoi Bally,

heeft de nieuwe simkaart het probleem opgelost?
Ballie
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Vrijdag een nieuwe simkaart gekregen, heeft het probleem niet opgelost.
Ik heb het in het weekend weer getest met simkaart van een ander (in de kroeg,thuis) en dat werkte wel weer perfect.
Snap er helemaal niks van, een app van 6 Mb downloaden duurt 20 minuten...
PatrickJa

Gedreven Raadgever
  • 244Posts
  • 14Oplossingen
  • 9Likes
Ballie schreef:
Vrijdag een nieuwe simkaart gekregen, heeft het probleem niet opgelost.
Ik heb het in het weekend weer getest met simkaart van een ander (in de kroeg,thuis) en dat werkte wel weer perfect.
Snap er helemaal niks van, een app van 6 Mb downloaden duurt 20 minuten...

Het kan zijn dat er een storing aan de hand is of dat de locatie niet een goede dekking heeft, bel even met klantenservice en laat hun even het netwerk voor je controleren. Als het een dekking probleem is zal er een technische case moeten worden aangemaakt, voor verder onderzoek.
Ballie
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Zoals in ondertstaand verhaal al staat: Ik heb alles al laten checken (met andere Vodafone simkaart op DEZELFDE locatie werkt het wel gewoon naar behoren). Met mijn eigen simkaart blijft hij maar switchen tussen de verschillende verbindingen (G/3G/H+) ookal zit ik gewoon op dezelfde plek. Het is echt dramatisch nu...
Ballie
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Vanmorgen nog maar eens met klantenservice gebeld, netwerkmodus omgezet naar "alleen WCDMA". Maar nu heeft hij soms helemaal geen bereik meer (rondje met schuine streep erdoor), dit was voorheen echt nooit...
PatrickJa

Gedreven Raadgever
  • 244Posts
  • 14Oplossingen
  • 9Likes
Hey Ballie,

Ik heb mijn vermoedens dat het ligt in het netwerk, bel even met klantenservice en laat hun een dekking case aanmaken zodat onze technische dienst een onderzoek kan beginnen en nakijken waarom je dit probleem hebt op verschillende locaties.
Ballie
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 17Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ja, ik zal straks of morgen weer eens bellen. Wordt er onderhand niet goed van... Zou snelheid moeten hebben van 3.6. Een foto uploaden naar Facebook duurt 20 minuten...
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic