malouiner

Gedreven Meedenker
  • 22Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Netwerk Steenwijk

Wanneer gaan jullie de dekking in Steenwijk eens verbeteren in het centrum is het internet zeer traag. Ik zelf woon op de postcode 8332GW 500 meter van het centrum maar ook hier bij mij thuis kan ik maar downloaden met 16 tot 35 kbps en dan ook nog buitenshuis gemeten.Een pagina als NU.nl of Teletekst kan wel 1 a 2 minuten duren voor hij zicht baar wordt.Ik ben net nog in Wolvega en Heerenveen  geweest en daar gaat het wel sneller. Ik heb in het verleden ook al eens aan de bel getrokken (0ngeveer 3 jaar geleden) maar hier wordt zeker verder niets meegedaan? Ook is bij jullie dit wel bekend want als je googeld en op forums vind ik dezen klachten wel meer betreft Steenwijk. als ik de dekkingskaart mag geloven gaan jullie er gewoon van uit dat het hier goed is. Jammer. Als hier verder niks meegedaan kan worden zou ik dan een van jullie een opgave kunnen krijgen wat het mij gaat kosten om van Vodafone af tekunnen zijn. Voel me eigenlijk bedrogen onder de voorwendsel dat het snel internet is . Nu Weet ik wel dat dit niet overal is te garanderen maar dit is eigenlijk wel heel langzaam .
met vriendelijke groet,
een ontevreden klant
 
Dekkingskaart voor postcode 8332GW
 
via 3G 7,2 Mbps   Praktische snelheid2,5 - 5 Mbps  video streamen    Realiteit 26 kbps
82 Reacties 82
RuudNL

Liefhebber
  • 650Posts
  • 17Oplossingen
  • 125Likes
Misschien heeft een moderator nieuwe informatie over geplande werkzaamheden daar?

Met de 4G-werkzaamheden zou uiteindelijk de dekking sowieso net zo goed moeten worden als op 2G, alleen is de vraag even wanneer die er zijn.
Bas
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2791Posts
  • 210Oplossingen
  • 197Likes
Hi Ruud, zumbas, ik kan er wel iets aan toevoegen, maar niet heel veel.

Aan de Middenweg 45 wordt een mast gebouwd die op afzienbare termijn actief zal worden. In die directe omgeving zal de 3G dekking verbeteren. Buiten dat onderzoeken we in Steenwijk diverse andere locatie die geschikt zouden zijn om masten te plaatsen. Steenwijk staat echt op ons vizier wat betreft de dekking, maar alles zit daar verder nog in de onderzoeks-/verwervingsfase. Het vinden van iemand die een mast op zijn dak wil hebben (en buren heeft die daar niet tegen protesteren), het verkrijgen van de juiste vergunningen en het aanleggen van de benodigde infrastructuur is een uitdaging. Voor centrum en noord-steenwijk kan ik voorlopig geen verbetering beloven, alleen voor noord-oost.
malouiner
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 22Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hallo Ruud,

Kijk maar even op mijn vragen en opmerkingen op 27 maart van dit jaar. Denk niet dat je vrolijker van wordt. Kwestie van pappen en nat houden. Mijn abbonement duurt nog 8 lange maanden

met vriendelijke groet,

Malouiner
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic