malouiner

Gedreven Meedenker
  • 22Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Netwerk Steenwijk

Wanneer gaan jullie de dekking in Steenwijk eens verbeteren in het centrum is het internet zeer traag. Ik zelf woon op de postcode 8332GW 500 meter van het centrum maar ook hier bij mij thuis kan ik maar downloaden met 16 tot 35 kbps en dan ook nog buitenshuis gemeten.Een pagina als NU.nl of Teletekst kan wel 1 a 2 minuten duren voor hij zicht baar wordt.Ik ben net nog in Wolvega en Heerenveen  geweest en daar gaat het wel sneller. Ik heb in het verleden ook al eens aan de bel getrokken (0ngeveer 3 jaar geleden) maar hier wordt zeker verder niets meegedaan? Ook is bij jullie dit wel bekend want als je googeld en op forums vind ik dezen klachten wel meer betreft Steenwijk. als ik de dekkingskaart mag geloven gaan jullie er gewoon van uit dat het hier goed is. Jammer. Als hier verder niks meegedaan kan worden zou ik dan een van jullie een opgave kunnen krijgen wat het mij gaat kosten om van Vodafone af tekunnen zijn. Voel me eigenlijk bedrogen onder de voorwendsel dat het snel internet is . Nu Weet ik wel dat dit niet overal is te garanderen maar dit is eigenlijk wel heel langzaam .
met vriendelijke groet,
een ontevreden klant
 
Dekkingskaart voor postcode 8332GW
 
via 3G 7,2 Mbps   Praktische snelheid2,5 - 5 Mbps  video streamen    Realiteit 26 kbps
82 Reacties 82
mulderap

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik heb via mijn werkgever een Vodafone abonnement en ik heb thuis al tijden zeer slecht bereik (GPRS). 3G verbindingen zijn er al helemaal hier niet. Gesprekken in de woonkamer vallen gewoon weg. Echter nu is het nog erger omdat ik helemaal in huis geen enkel bereik meer heb. Ik bel veel zakelijk vanuit huis. De telecom winkels geven aan dat het binnen de wijk Nieuwe Gagels in Steenwijk bekend is en dat er aan gewerkt wordt. Ik heb echter al meer dan 2 jaar het probleem van bijna geen ontwangst. Wanneer wordt er nu eindelijk een fatsoenlijke dekking bewerkstelligd?
DroidGuru

Gedreven Raadgever
  • 403Posts
  • 23Oplossingen
  • 44Likes
Hoi, 
 
Vervelend dat je gesprekken zelfs wegvallen. Dat is erg onhandig.
 
Ik heb Steenwijk ingeklopt op de dekkingskaart van vodafone NL en zie dat de dekking fluctueert tussen GPRS en HSPA Max 3.6 Mbps
 
Dekking Steenwijk
 
Bellen moet dus eigenlijk gewoon werken.
Wat gebeurt er als je jou sim in een ander toestel plaatst?
 
God weet ligt het probleem aan je toestel of sim en niet zozeer aan de dekking.
 
Succes iig!
zira57

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
hallo ik heb ook geen berijk hier in huis
ook ik woon in steenwijk oostermeenthe
heb ook al een andere telefoon geprobeerd maar ook die werkt niet
kan alleen maar noodoproepen doen
 
marco-w

Gedreven Meedenker
  • 89Posts
  • 11Oplossingen
  • 5Likes
Hallo klanten in Steenwijk,

Er zijn werkzaamheden aan een mast in Steenwijk (8332 AA) die kan zorgen voor overbelasting in de omgeving
van deze postcode...

Na morgen moeten de werkzaamheden afgerondt zijn, mocht je niet kunnen verbinden zet dan het toestel eens uit/aan.

Als je al langer problemen heb met bereik, en dat geldt niet alleen voor Steenwijk, neem dan contact op met de klantenservice,
die zullen je postcode en bevindingen doorsturen naar onze netwerkafdeling.

Excuses voor het ongemak.


Groeten,


zira57

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
vandaag 15 -6 2012
weer geen bereik alleen noodoproepen
is er weer iets niet goed
dit word nu wel erg vervelend
woon op de oostermeenthe steenwijk
 
zira57

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
heb nog steeds geen bereik dit duurt al van af vanmorgen
zijn er weer werkzaamheden
woon in steenwijk oostermeenthe

RoyV

Gedreven Raadgever
  • 449Posts
  • 9Oplossingen
  • 15Likes
Hey hey,

Het is heel vervelend dat je geen bereik hebt!

Als ik ijn de lijst kijk zie ik inderdaad geplannde acteis staan in jou buurt, voor zowel GSM als 3G.

Groetjes,

Rachelle_

Gedreven Meedenker
  • 44Posts
  • 2Oplossingen
  • 11Likes
Hey malouiner,

Welkom op ons Forum 🙂

Je geeft aan dat de 3G dekking op postcode 8332 GW niet zo goed is. Ik heb het voor je nagekeken en het klopt dat deze niet optimaal is. Wat ik je aanraad is om contact op te nemen met de klantenservice. Zij kunnen dan kijken of er (op korte termijn) verbetering gepland staat. Ook kunnen zij voor je nakijken wat het zou kosten om je abonnement af te kopen. Ik kan je wel alvast zeggen dat dat de resterende abonnementskosten zijn tot en met de einddatum van je contract.

Wist je trouwens dat de klantenservice ook 24/7 via Sociale Media bereikbaar is? Daar kun je dus ook deze vraag neerleggen ;). Hier vind je in ieder geval een overzicht: http://www.vodafone.nl/klantenservice/
Bezorgdienst

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Verbinding in steenwijk is hopeloos, in grote delen nog te slecht voor wats app
malouiner
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 22Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Nou moet ik Proberen om via de nieuwe media twitter poroberen om daar mijn probleem aan te kaarten. Ben de hele avond al bezig om een account aan te maken nu eindelijk gelukt. maar krijg geen bericht weg!!!!!!!!!!!!  Heb hier het probleem voorgelegt en je denkt dan ze werken bij het zelfde bedrijf komt wel goed. Heb nog nooit getwitterd en misschien krijg ik dat de komende tijd ook nog een keer goed????? Het is toch te gek dat je van het kastje naar de muur wordt gestuurd
malouiner
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 22Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
heb vandaag nog even een speedtest gedaan in het centrum, oostermeenthe, woldmeenthe en tuk en productieweg maar het is overal belabberd  
Rachelle_

Gedreven Meedenker
  • 44Posts
  • 2Oplossingen
  • 11Likes
Hallo moulouiner,

Je hoeft natuurlijk niet via Twitter je vraag te stellen he ;), dat is maar een optie. Je mag natuurlijk ook gewoon bellen of via My Vodafone een e-mail sturen. Ik stuur je niet van het kastje naar de muur, maar hier op het Forum is geen plaats om individuele vragen te behandelen. Daarom ben je op de juiste plek bij de klantenservice van Vodafone.

Uiteraard kun je hier je tips en bevindingen delen! 🙂 Graag zelfs, want daar help je andere gebruikers ook mee.
malouiner
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 22Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hallo Rachelle je zult wel gelijk hebben maar mijn bevinding van de dekkingskaart van Vodafone vind ik list en bedrog. Er wordt gepraat wat max gehaald kan worden en een praktische snelheid. en dan wordt er nog gepraat over wat er mogelijk is in een cijfer van 1 t/m 5. een toekomstig klant kijkt hier na en maakt de overweging of dit wat is waar hij mee kan werken. emailen kan hier nog, browsen met heel veel geduld en dan houdt het wel op. en dat kan dan allemaal voor veel geld in de maand. snap je mijn frustratie
 
Arnold65

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
In STEENWIJK is al 2 dagen geen Vodafone bereik. 3 g is altijd al slecht in STEENWIJK . Postcode 8332
Arnold65

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Al 2 dagen slecht en vaak helemaal geen bereik in STEENWIJK . 3G is altijd knudde. Postcode 8332
Tazzz

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb sinds vrijdag GEEN bereik meer met het netwerk van Vodafone!
Er staat een kruisje door het netwerk.
 
Ik kan niets vinden bij de storingen, maar ik heb in mijn omgeving vernomen dat ik niet de enige ben!
 
Ik heb mn simkaart in meerdere toestellen geprobeerd.. helaas hetzelfde resultaat!
 
Doe hier wat aan AUB.
stiltzkin

Gedreven Meedenker
  • 23Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
inderdaad sinds afgelopen vrijdag geen tot slecht bereik op het vodafone netwerk.. ik hoop dat er snel een oplossing komt want ik moet gebeld kunnen worden voor werk, als ik niet bereikbaar ben kost het mij geld ! vreemd dat er op de site staat dat er geen problemen zijn bekend 
stiltzkin

Gedreven Meedenker
  • 23Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Inderdaad sinds afgelopen vrijdag geen service meer op het vodafone netwerk in steenwijk

3G is altijd knudde geweest hier, maar dat stoort me verder niet, ik vind het belangrijker dat ik bereikbaar ben
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Hi all,

Ik heb even alle topics mbt de netwerkdekking in Steenwijk bij elkaar gevoegd. Dan kunnen we jullie allemaal tegelijk informeren als er nieuws is en jullie elkaar.
Onze technici zijn op de hoogte en er is een monteur onderweg om de situatie ter plekke te beoordelen. Ik hou jullie op de hoogte.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic