Berry

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Netwerk/Ontvangst problemen.

Beste,
 
Ik heb sinds een week last van Netwerk problemen en ontvangst problemen.
Of ik heb ineens Duits netwerk terwijl ik in NL ben, of gewoon uren totaal geen ontvangst. Waar ik ook ben, in de winkel, thuis maakt niks uit waar ik ben, Hij springt telkens over na duits netwerk en zoals nu zit ik alweer 2 uur zonder ontvangst.
 Doordat ik af en toe met Duits netwerk zit, betaal ik dit dan ook extra? Of worden deze kosten niet in rekening gebracht? 
Zoals vanacht heb ik waarschijnlijk de hele nacht duits netwerk gehad, vanmorgen las ik pas de sms over het duitse netwerk.
 
Ik heb niks veranderd, abonnement is nog steeds hetzelfde. Dit probleem is een week geleden gekomen! Me vriendin heeft er trouwens ook last van als ze hier is!
 
Met vriendelijke groet,
 
Berry van Rumpt
1 Reactie 1
NeznirV

Gedreven Liefhebber
  • 90Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes
Hi Berry,
 
Welkom hier!
Als je toestel op Duits netwerk springt en je ontvangt data ( Facebook, whatsapp, twitter, email) betaal je hier apart voor, dit zijn buitenlandkosten.
 
Voor alleen op het Duitse netwerk aangemeld zijn word niets berekend, het gaat erom wat je doet op het roamingnetwerk.
Welk toestel gebruik je, er is voor zover ik weet al heel lang de mogelijkheid om te kiezen tussen handmatige en automatische netwerkselectie.
 
 
 
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic