Zijn er meer mensen die in Huijbergen slecht netwerk hebben en mobiel bellen.
En zijn er verbeteringen in aankomst Vodafone
Opgelost! Ga naar oplossing.
Steven wrote:
Heb je de stappen van de network check doorlopen Marp? Of heb je aan het einde een onderzoek aangemaakt?
Door een onderzoek aan te maken, gaan de collega's van de network crew hiermee aan de slag voor je.
Sharon wrote:
Heb je een case aangemaakt Marp ?
Snap ik. Volg de stappen op deze pagina: https://www.vodafone.nl/support/internet-en-dekking/ik-kan-niet-bellen-of-internetten.shtml. Aan het einde wordt een case aangemaakt voor onze technische afdeling. Deze gaat aan de hand van jouw input onderzoeken wat er aan de hand is in jouw omgeving.
Heb je de stappen doorlopen van de Network Check @Marp?
Steven wrote:Heb je de stappen doorlopen van de Network Check@Marp?
Ja nu is het afwachten
Oke top. Dan hoop ik dat daar iets uit komt. Ik zal voor nu het topic sluiten.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.