veschuwer

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Netwerk Gouda postcode 2801.

Vodafone sinds vorige week is op 2801 julllie aansluiting dramatisch. Ik zie wel gewoon netwerk ook 3g maar mensen kunnen me niet bellen en geen internet verbinding ondanks 3g logo in beeld! Toetsel al meerdere keren aan en uit gezet etc... Please Advice!
3 Reacties 3
sasssss

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
heb sinds afgelopen donderdag hetzelfde probleem.
Kan niet bellen, berichten sturen en niet internetten terwijl in beeld gewoon ontvangst en 3g wordt weergegeven.
heel soms komt er een bericht binnen, maar dat is dan ook alles.
Zodra ik buiten het gebied ben is het probleem opgelost en werkt alles perfect. Lijkt een storing rond 2801.
veschuwer
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Daphne Anne 26 januari in de buurt van Gouda Ligt Vodafone weer eens plat? Kan niet bellen kan niet sms en ... Esther Klip 26 januari in de buurt van Gouda Iemand anders met Vodafone ook problemen de laatste dagen?? Sinds een paar uur nu helemaal geen service meer? Ed van Leeuwen klopt alleen in het centrum en vooral binnen sinds vrijdag en zaterdag 26 januari om 22:18 · Vind ik leuk · 1
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Hallo allemaal,

Er is momenteel een storing op deze locatie waardoor jullie hinder kunnen ondervinden.
Meer informatie over de storing en updates kunnen jullie hier vinden.

Omdat het hier over een bekende storing gaat sluit ik bij deze dit topic. Mochten er nadat de storing als opgelost gemeld is nog problemen zijn, dan wil ik jullie vragen een nieuw topic te openen. Dat voorkomt verwarring en dan weten we des te sneller of we een nieuw onderzoek voor jullie moeten starten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic