Madiha

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Netflix

Eergisteren heb ik een Vodafone abonnement afgesloten, hierbij kon ik kiezen als 'extraatje' tussen netflix, napster of tv nu als ik op netflix klik komt er elke keer een foutmelding te staan. De klantenservice medewerker vertelde mij om het te proberen te activeren op een ander toestel, had ik geprobeerd maar doet het alsnog niet. Wat kan ik nu nog doen?
17 Reacties 17
Anonymous
Niet van toepassing
Welke foutmelding krijg je Madiha? Is dit een foutmelding tijdens het activeren van de promo of is dit een foutmelding van Netflix zelf?
Madiha
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Dit is een foutmelding als ik op netflix klik als optie, dus van de promo zelf van Vodafone.
Elloven

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb precies het zelfde! 3 mobieltjes geprobeerd en 2 laptops... elke keer opnieuw de foutmelding
Anonymous
Niet van toepassing
Dan raad ik jullie aan om dit bij de klantenservice te melden zodat zij dit kunnen doorspelen naar de technische dienst Elloven Madiha
Roylode

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Hier het zelfde...... klantenservice heb ik gebeld. Vertelde mij dat ik blij gemaakt ben met een dode mus.... ik heb eergisteren mijn abbonement met sim-only verlengt. Kreeg een bericht dat ik kon kiezen tussen 3 maand Netflix Napster of nog iets. Ik wou graag Netflix dus ben naar de link gegaan, telefoonnummer ingevoerd en code daarbij. Vervolgens klik ik op Netflix, akkoord met de voorwaarden en dan activeren. Kreeg ook telkens de foutmelding.

Medewerker van de klantenservice vertelde mij dat ik een smart abbonement (150min bellen, 1000 mb) had afgesloten en dat hierbij de actie niet geldig was....... ik had die link volgens hem niet mogen krijgen. Erg jammer dit.......

Dus inderdaad blij gemaakt met een dode mus zoals de klantenservice mij vertelde.....
Madiha
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Nou leuk is dat, zou wel handig zijn als ze dat erbij zouden vermelden, of dat niet eens als optie zouden geven!
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
We hebben inderdaad meldingen ontvangen waarbij klanten die geen recht hebben op de actie toch communicatie hebben ontvangen. Excuses hiervoor. We gaan dit zo snel mogelijk oplossen.
Roylode

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Gaan jullie het zo snel mogelijk oplossen en ons alsnog een abbonement van Netflix geven? ????
Calixtus

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Wie hadden de aanbieding wel en niet moeten krijgen dan heb ook de sms gehad en beetje lullig dat je iets aangeboden krijgt wat je niet mag hebben.
Roylode

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
En nu word er niet meer gereageerd door Vodafone.......????
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
We hebben deze vraag intern aangekaart. Zodra we terugkoppeling hebben ontvangen, zullen we hierover een update posten.
Roylode

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
We zijn weer een weekje verder. Nog geen nieuws? Ik denk dat het bij de dode mus blijft ????
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Roylode, Calixtus, Madiha, Elloven

UPDATE:

Het issue is inmiddels opgelost! Alle klanten die een sms gekregen hebben, kunnen nu de promo aansluiten. Ook als je onterecht een sms hebt gehad.
Madiha
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Is het dan mogelijk om die SMS nog een keer te ontvangen?zodat ik gebruik hiervan kan maken. Ik zit nu met tv overal, terwijl ik hier geen gebruik van maak.
Madiha
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Als ik op de SMS klik die ik nog heb staan, staat er alleen als optie 1 maand gratis netflix
Roylode

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Kijk daar hebben we wat aan Sharon! Goed opgelost! ????
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Madiha, neem hiervoor nog even contact op met onze klantenservice. Dan kunnen we dit verder onderzoeken.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic