Henk de vries

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb een paar uur geleden perongeluk via Vodafone start een Netflix acount aan gemaakt en gelijk weer opgezegd nou staat der dat ik tot september gebruik van kan maken maar als ik naar Netflix ga dan moet ik me abbo opeens opnieuw aanvragen en betalen hoe zit dat?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi Henk de vries

Dat komt omdat je het account dient te koppelen via de offers pagina.je kunt hiervoor contact opnemen met mijn collega'svia Twitter, Facebook of via de chat.
Hierdoor kunnen zij dit aanvragen voor je bij de technische dienst.

Wegens privacy redenen kan ik vanuit hier geen gegevens inzien.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi Henk de vries

Dat komt omdat je het account dient te koppelen via de offers pagina.je kunt hiervoor contact opnemen met mijn collega'svia Twitter, Facebook of via de chat.
Hierdoor kunnen zij dit aanvragen voor je bij de technische dienst.

Wegens privacy redenen kan ik vanuit hier geen gegevens inzien.
Henk de vries
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nou daar heb ik dus ook niks aan je collega van fb want die scheept me af dat et niet jullie fout is en dat ik maar met Netflix moet gaan bellen lekker bedrijf dat vodafone 1 ding weet ik wel ik blijf nie meer bij jullie
Energieboy
Expert
Expert
  • 11819Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes
Hi Henk de vries
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Oeps, dat is wel erg vervelend zeg... Zelf per ongelijk een Netflix account aangemaakt en dan heeft Vodafone het gedaan omdat ze niet het juiste antwoord geeft. Dat is natuurlijk wel super lastig en begrijp dat je hier gewoon een antwoord op wenst en dat iemand je daarin moet helpen.

Het vervelende is toch dat klanten je hier op de community niet mee kunnen helpen en dat Steven, ook door Privacy, niet in je gegevens kan gaan zoeken wat er aan de hand is. Heb je het al geprobeerd via de chat van Vodafone? Misschien kunnen die je wel beter helpen en inzien wat er nu aan de hand is.

Wat even van belang is dat je zeker bent dat je direct hebt opgezegd en dat je je geld via Vodafone terug krijgt of niet zal worden afgeschreven. Je kunt het eventueel via hier de chat starten en het eens aankaarten. Het kan natuurlijk zijn dat dit nu toch ligt bij Netflix, en dan zou ik op deze support pagina kijken.

In ieder geval succes en laat nog even weten of er een oplossing is gevonden.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Geen reactie meer, topic gesloten
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic