Eebie

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Netflix

Hallo,

Ik heb twee maal contact gezocht met jullie helpdesk echter zonder dat ik daadwerkelijk geholpen wordt. Ik word van het kastje naar de muur gestuurd dus ik ben zeer ontevreden over de geboden service. Afgelopen maand is twee maal Netflix afgeschreven van mijn rekening, na de eerste keer de toezegging gekregen dat dit gecrediteerd zou worden is dit bij de tweede maal bellen onbekend. Mij wordt vervolgens een nummer gesmst van de app crew echter is dit nummer onbereikbaar. Ik wil graag de 8,99 terug die teveel geboekt is...
2 Reacties 2
Anonymous
Niet van toepassing
Hoi

Allereerst welkom op het forum. Ik ben het met je eens dat het niet de bedoeling is dat iets twee keer wordt afgesloten. Echter vanuit hier kan ik dit helaas niet voor je oplossen. Dit is omdat hier op het forum vragen worden beantwoord ook door andere forumgebruikers die geen medewerkers zijn. Daardoor kunnen wij ook niet in de systemen. Ik raad je aan om nogmaals te bellen met de klantenservice. Zij kunnen je namelijk hiervoor door verbinden.
Je kunt anders ook via de chat regelen of eventueel via Facebook of Twitter. Ik hoop voor je dat het wordt opgelost.
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 21Oplossingen
  • 63Likes
Eebie , zoals Steven- al aangaf, kunnen we je via het forum niet helpen met deze vraag omdat hier persoonlijke gegevens voor nodig zijn. Hopelijk is het probleem met de afschrijvingen van Netflix inmiddels verholpen door de klantenservice. Dit topic is hierbij gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic