Amamie69

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Netflix wordt afgesloten

Ik kreeg vandaag mail dat Netflix vandaag netflixabonnement afsluit, omdat rekening niet zou zijn betaald. Jullie hadden al aangegeven dat dit een fout van jullie kant was en dat het met volgende rekening zou worden verrekend. De afrekening heeft inmiddels plaatsgevonden. Dus neem aan dat jullie Netflix oer direct weer in werking zetten ?
Ik hoor graag .
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Kyra
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 499Posts
  • 5Oplossingen
  • 49Likes
@Amamie69,

Bedankt voor je bericht.

Het Forum is bedoeld voor klanten en door klanten. Als je hier een vraag stelt houd er dan rekening mee dat een andere forumgebruiker je antwoord moet kunnen geven. Bij jouw vraag is dat niet het geval en zijn je gegevens nodig. Ik raad je daarom aan, net zoals patjuhw, om contact op te nemen met de klantenservice. Ik zal het topic nu dan ook sluiten.

Bekijk in context

2 Reacties 2
patjuhw

Gedreven Raadgever
  • 226Posts
  • 10Oplossingen
  • 70Likes
beste Amamie69 neem hiervoor even contact op met de klantenservice hier op het forum kunnen we je er niet mee helpen omdat we hier geen prive gevoelige gegevens delen
Kyra
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 499Posts
  • 5Oplossingen
  • 49Likes
@Amamie69,

Bedankt voor je bericht.

Het Forum is bedoeld voor klanten en door klanten. Als je hier een vraag stelt houd er dan rekening mee dat een andere forumgebruiker je antwoord moet kunnen geven. Bij jouw vraag is dat niet het geval en zijn je gegevens nodig. Ik raad je daarom aan, net zoals patjuhw, om contact op te nemen met de klantenservice. Ik zal het topic nu dan ook sluiten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic