mariavl1970

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Netflix spontaan opgezegd

Ik krijg op 1 april om 23:00 een bericht van Netflix dat Vodafone het abonnement per 1 april (diezelfde dag dus) heeft stopgezet. Zonder ook maar enige aankondiging dat het abonnement af zou lopen of iets dergelijks.
Is dit een slechte 1 april-grap??? En zo niet, waarom in 's hemelsnaam en hoe draai ik dit terug?
9 Reacties 9
Anonymous
Niet van toepassing
Hi

Ik raad je aan om hiervoor contact op te nemen met de klantenservice zodat dit onderzocht kan worden.
Ik heb het helaas al bij meerdere klanten gehoord dat dit probleem speelt.
marijn135

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik was om 8:30 al de 3e met dit probleem toen ik de klantenservice belde. Er is een case aangemaakt en er wordt niet eerder dan maandag naar gekeken. Wel slecht van Vodafone en Netflix dat ze het account beeindigen zonder vooraankondiging, in een weekend, en het vervolgens geen support beschikbaar hebben om het op te lossen. Enige alternatief dat ze bieden is het verlengen van je abonnement op Netflix zelf, maar dan betaal je dus dubbel, niet erg klantvriendelijk..
Anonymous
Niet van toepassing
Helaas is inderdaad op dit moment de technische dienst niet aanwezig
Ik raad je aan om het onderzoek af te wachten. Het is inderdaad niet handig dat dit midden in het weekend voorkomt bij Netflix.
Je kunt inderdaad het stopzetten en dan activeren via Netflix maar volgens mij ben je dan duurder uit.
d4rkr4v3r

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb hier het zelfde probleem ook een mail dat het 1 april zo uit het niets opgezegt is terwijl er wel gewoon voor betaald wordt, mocht dit dan dus zo zijn en het kan niet meer verandert worden wat ik hier op het forum her en der lees, breng dan ook de factuur kosten naar beneneden ipv het bedrag wel te blijven incaseren.
en als ik zelf buiten vodafone netflix afsluit ben ik ook nog is duurder uit... wie betaald hier het verschil? ik heb nooit gevraagt om het stop te zetten.


ik wacht het even af


Gr raymond goedhart
Anonymous
Niet van toepassing
Ook jouw raad ik aan om contact op te nemen met de klantenservice
Zij kunnen dit doorspelen naar de technische dienst. Hierdoor kan de technische dienst het gaan onderzoeken samen met Netflix.

d4rkr4v3r

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nu is het probleem inmiddels opgelost maar betaal nu 9.99 ipv 8.99 nooit info er over gehad dat het duurder wordt en of dat ik dat dus nu moet betalen...

Hoe zit dit ?
Anonymous
Niet van toepassing
In dit geval raad ik je ook aan om contact op te nemen met de klantenservice hierover. Durf je niet te zeggen waardoor dit komt omdat je de eerste bent die dit meldt.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Geen reacties meer. Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic