JuSaFa

Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

Netflix opzeggen

Na verlenging van één van mijn abonnementen mocht ik 3 maanden gratis gebruik maken van Netflix. Binnen 3 maanden opgezegd en hiervan ook een bevestiging ontvangen via SMS.
Na de driemaandsperiode kon ik nog steeds gebuik maken van Netflix. Ik heb direct (binnen twee dagen) contact opgenomen met de klantenservice (telefonisch). Medewerster zou opzegging direct regelen en een vermelding in mijn dossier plaatsen dat ik het niet eens ben met een eventuele afschrijving van abonnementskosten Netflix. En ja hoor: ondanks juiste en tijdige opzegging (waarvan ook een bevestiging is ontvangen) toch abonnementsgeld afgeschreven in verband met Netflix-abonnement. Nu zijn we weer een maand verder en de opzegging is - naar het zich laat uitzien - nog steeds niet geregeld.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
JuSaFa
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Is inmiddels naar alle tevredenheid opgelost.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Hoi JuSaFa,

Dat is balen. Ben je zo eerlijk om dit te melden, gaat het nog mis. Ik raad je aan om ons even een berichtje te sturen via Facebook of Twitter. Stuur dan meteen een printscreen mee van deze bevestiging. Via het forum kunnen we helaas niet jouw gegevens inzien, dus kan ik je hiermee ook niet verder helpen.
JuSaFa
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Is inmiddels naar alle tevredenheid opgelost.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Fijn om te lezen JuSaFa!
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 733Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic