Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes

Netflix must see series!

Hey allemaal,

Zoals jullie misschien al in mijn voorsteltopic hebben gelezen ben ik echt gek op series. Aangezien we de afgelopen maanden gratis Netflix hebben aangeboden ben ik ervan overtuigd dat veel forumleden nu ook gebruik maken van deze fijne service!

Laten we dit topic gebruiken om serie en film tips met elkaar te delen!

Ik zal alvast beginnen met mijn eigen lijstje van favoriete series die ook op Netflix te vinden zijn. 😉

- Orange is The New Black. Toch wel echt mijn favoriete ontdekking van 2014, vooral vanwege de humor. Ook vind ik het echt een unieke serie.
- The Vampire Diaries. Deze serie volg ik al sinds het begin, maar ik ben nu weer opnieuw begonnen met kijken. :$
- The Killing. Superspannend, vooral seizoen 1!
- Greys Anatomy. McDreamy & McSteamy. Need I say more?

Ik ga maar niet mijn hele lijstje opnoemen want dan ben ik nog wel even bezig. Ik ben vooral benieuwd naar de series en films die jullie wellicht wel door Netflix hebben ontdekt. Misschien kan ik er dan ook nog wel wat tips uit halen!

Doen jullie dan ook aan binge-watching? (ik ben eigenlijk wel van mening dat dit het woord is van 2014)
24 Reacties 24
Jeroen_
Expert
Expert
  • 592Posts
  • 26Oplossingen
  • 3Likes
Stranger Things!

Voor wie nostalgische gevoelens heeft naar de jaren 80 een absolute aanrader!
Desiree-

Raadgever
  • 397Posts
  • 12Oplossingen
  • 53Likes
Waar ik echt ontzettend blij mee ben dat hij eindelijk op Netflix staat: Gilmore Girls. 🙂

Uiteraard kijk ik ook het nieuwe seizoen van Orange is the new black, ben ik bezig met de Vampire Diaries en zo zijn er volgens mij nog wel een paar.
Anonymous
Niet van toepassing
Inmiddels ben ik begonnen aan Scream en Penny Dreadfull
davod10

Gedreven Meedenker
  • 2448Posts
  • 57Oplossingen
  • 0Likes
Ik ben absoluut fan van de serie "The 100". Deze zomer is alweer seizoen 3 uitgezonden in Amerika Helaas niet te zien op Netflix of Videoland, maar er zijn natuurlijk genoeg mogelijkheden om toch te kijken 😉
Anonymous
Niet van toepassing
Gelukkig zijn er inderdaad "meerdere mogelijkheden"om bepaalde series te zien.
Ik heb dit bijvoorbeeld met de serie the Royals
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic