Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes

Netflix must see series!

Hey allemaal,

Zoals jullie misschien al in mijn voorsteltopic hebben gelezen ben ik echt gek op series. Aangezien we de afgelopen maanden gratis Netflix hebben aangeboden ben ik ervan overtuigd dat veel forumleden nu ook gebruik maken van deze fijne service!

Laten we dit topic gebruiken om serie en film tips met elkaar te delen!

Ik zal alvast beginnen met mijn eigen lijstje van favoriete series die ook op Netflix te vinden zijn. 😉

- Orange is The New Black. Toch wel echt mijn favoriete ontdekking van 2014, vooral vanwege de humor. Ook vind ik het echt een unieke serie.
- The Vampire Diaries. Deze serie volg ik al sinds het begin, maar ik ben nu weer opnieuw begonnen met kijken. :$
- The Killing. Superspannend, vooral seizoen 1!
- Greys Anatomy. McDreamy & McSteamy. Need I say more?

Ik ga maar niet mijn hele lijstje opnoemen want dan ben ik nog wel even bezig. Ik ben vooral benieuwd naar de series en films die jullie wellicht wel door Netflix hebben ontdekt. Misschien kan ik er dan ook nog wel wat tips uit halen!

Doen jullie dan ook aan binge-watching? (ik ben eigenlijk wel van mening dat dit het woord is van 2014)
24 Reacties 24
Jeroen_
Expert
Expert
  • 592Posts
  • 26Oplossingen
  • 3Likes
Leuk 😄

Bij deze mijn Netflix lijstje:

- Breaking Bad (Duh!!!:D)
- Penny Dreadful, aanrader voor de classic "horror" freaks
- Battlestar Galactica, voor de sci-fi liefhebbers. Verassend einde ook 😄
- Sons of Anarchy, Bikes Babes Booze....need I say more?
- House of Cards, geniale politieke serie met Kevin Spacey

Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hallo @Maartje ,

Nou, met onbeperkt data-gebruik gedurende Eerste Kerstdag en Tweede Kerstdag moet jij wel in de Hemel zijn. Lekker twee dagen lang (48 uur) series kijken op al je mobiele apparaten, via NetFlix. En dan ook nog eens met onbeperkt mobiel data-gebruik.
Maak maar een lange lijst van series die je wilt bekijken, gedurende beide Kerstdagen.

Enne, oh ja. Vergeet niet op tijd de gerechten uit de oven te halen.

Prettige KIJKdagen toegewenst.

Succes!

Netwerker
Maartje
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@Netwerker

Dat zeker! 😉 Ik zal er zeker gebruik van maken. Jij ook alvast hele fijne kerstdagen toegewenst!
davod10

Gedreven Meedenker
  • 2448Posts
  • 57Oplossingen
  • 0Likes
Momenteel volg ik op Netflix 'Better call Saul'.
'Orange is the new black' was ook leuk.

En TED talks rulez!
Anonymous
Niet van toepassing
Breaking bad, gossip girl en Merlin 🙂
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
En ik dan?
RTL4, RTL8, SBS6, Net5, Veronica en NPO1 ;). Heerlijk, en dan nog opnemen dat leuke rode knopje indrukken, haha.

Ik hou het op me crime series, nog geen Netflix in bezit.
Maartje
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
@SamsungExpert

Dus jij bent wel van de Crime Scene Investigation enz? 😄

@Jeroensky

Jaa! Orange Is The New Black! Ik kan niet wachten tot juni. Dan begint het nieuwe seizoen! ^^
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Jaa @Maartje :D! Zonder Crime Scene Investigation series zou de avond wel saaie zijn...
Yeah lange leven mijn series ;).
Gino_
Expert
Expert
  • 661Posts
  • 27Oplossingen
  • 2Likes
Ik lig misschien een beetje achter... Maar ik ben nu bezig met het einde van seizoen 4 van Breaking Bad, spannend:S


PimNieuwenh

Stamgast
  • 33Posts
  • 2Oplossingen
  • 4Likes
The Killing seizoen 1 heb ik vanochtend afgerond. Zeker een aanrader!

Daarnaast The Following,Revolution & How I Met Your Mother.
Stuk voor stuk aanraders. 😉
Jeroen_
Expert
Expert
  • 592Posts
  • 26Oplossingen
  • 3Likes
The Walking Dead is nu ook te bekijken via Netflix.....heb een boel in te halen 😄
davod10

Gedreven Meedenker
  • 2448Posts
  • 57Oplossingen
  • 0Likes
Ik ben onder de indruk van de filmdocu "Fat Sick And Nearly Dead". Ook op Netflix natuurlijk.

Ik merkte laatst op dat er een 2e filmdocu bijgekomen is.
Nu zat ik paar dagen geleden net 2 kilo boven max van BMi (body mass index).
Maar ik ben zo gemotiveerd door deze docu, dat ikzelf ook eens probeer om een weekje zelfgemaakte Groente&fruit drink mix te drinken. Leve de blender, en wel leuk om eigen smaken te maken.

Ben in twee dagen 2.4 Kilo kwijtgeraakt, zit nu in gezonde BMI range van 24.6 Joepie!
Op zich klopt het wel wat men in die filmdocu vermeld, je gaat je veel beter voelen, en je de-toxic jezelf.
Soort korte reinigings periode van je lichaam. Ze hebben zelfs een website gemaakt: www.rebootwithjoe.com
Maartje
Oud Community Moderator topicstarter
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Jeroensky

Die heb ik ook gezien! Echt sick. Ik zou het niet kunnen, maar hij was wel echt heel erg veel afgevallen. Deel 2 staat nu ook op Netflix trouwens! Super Size Me is ook interessant (en al oud haha), als je van dat soort documentaires houdt.
davod10

Gedreven Meedenker
  • 2448Posts
  • 57Oplossingen
  • 0Likes
Maartje

Nu we toch eeh adviseren,. wat dacht je van de op netflix aanwezige docu :
'Food Inc'.

Dat is pas ziek, en zet je echt aan het denken hoe slecht het is om b.v. kfc/mac donalds en zo te eten (lekker gen vlees en groente, eeeh). Je zou bijna denken dat het eten van je tapijt nog gezonder is. 😄
Astrid
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1746Posts
  • 107Oplossingen
  • 137Likes
Mijn favoriete Netflix Serie van dit moment is Daredevil, op de voet gevolgd door Jessica Jones.

Toen werd aangekondigd dat er een Netflix Original serie kwam van Dardevil kon ik niet wachten tot hij eindelijk in premiere ging.
Ik moet eerlijk toegeven dat ik mijn twijfels had bij de keuze van Charlie Cox als Matt Murdock. Ik kende hem alleen als de onhandige jongen uit Stardust. Maar Netflix heeft hem werkelijk weten om te toveren tot een 'hottie'.


Dat maakt de serie alleen al waard om naar te kijken.
Maar ik ben een echte Marvel fan, en Daredevil was altijd al één van mijn favoriete superhelden. Waarschijnlijk omdat hij zo anoniem mogelijk wil blijven. Het is al een tijdje geleden dat ik mijn comics heb afgestoft. Misschien wordt het tijd om de albums weer eens na te lezen en te vergelijken met de serie. Misschien... maar eigenlijk doe ik dat niet graag. Verfilmingen (over ver-serie'en in dit geval) wijken altijd af van het origineel. Ik vind dat geen ramp. Als het sfeertje maar goed is. En dat hebben ze bij Daredevil prima weten neer te zetten.
Hell's Kitchen is, zowel bij Daredevil als bij Jessica Jones, een buurt waar je 's avonds niet alleen wenst rond te lopen. Gelukkig kun je rekenen op een aantal superhelden die je kunnen helpen in geval van nood.

Ik keek het eerste seizoen van Daredevil binnen een paar dagen uit. En toen begon het lange wachten op seizoen 2. Nog heel even en dan is het zover. Vanaf 7 maart kunnen we weer!
Ik ben mega-jaloers op de winnaar van de Netflix actie, die naar de première in Parijs mag (zie http://voda.fo/ne/l5fpt). Daar was ik zoooo graag bij geweest. Ik wens hem/haar daar in elk geval heel veel plezier.

Anonymous
Niet van toepassing
Helaas ben ik zelf niet fan van superhelden
Doe mij maar liever een goede horror film of serie.
Daardoor kan natuurlijk American Horror Story natuurlijk niet op mijn lijstje ontbreken.

Heerlijk om alleen te kijken, lichtjes uit en griezelen maar. Super gemaakt! Alleen echter jammer dat ik moet gaan wachten op Netflix totdat de volgende seizoenen geüpload worden:(
Jeroen_
Expert
Expert
  • 592Posts
  • 26Oplossingen
  • 3Likes
Ben nu net klaar met seizoen 4 van House of Cards. Wat een geweldige super serie is dat zeg! En weer een vette cliffhanger voor het volgende seizoen....:D

Underwood for 2016!


NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
Nu komt mijn grote favoriet:

  • Blue mountains state
Anonymous
Niet van toepassing
Dead like me en Orphan black
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic