Yawhara

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Netflix lidmaatschap hernieuwen

Goedemorgen ik heb gisteren avond mijn Netflix lidmaatschap opnieuw opgestart maar kreeg een mail dat het pas 26/9 zal ingaan 😞 mijn vraag is kan het niet per direct bv vandaag 🙂 ?
5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Yawhara
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Dat komt omdat je het account dient te koppelen via de offers pagina. je kunt hiervoor contact opnemen met Vodafone via Twitter, Facebook of via de chat. Hierdoor kunnen zij dit aanvragen voor je bij de technische dienst.
Yawhara
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
hahaha tof van je Energieboy
ik heb met ze gechat en ze adviseerde mij om te kijken op payinfo...daar kon ik zien of ik een abonnement heb lopen maar volgens payinfo heb ik geen Netflix abonnement dus weet nu nog niet of ik het heb aangevraagd of toch heb opgezegd ?(vreemd maar kan zelfs die mail van Vodafone niet vinden)Ik ga het direct via Netflix doen dan kan ik ook gelijk kijken ?zolang ik maar geen 2 rekeningen krijg ? alhoewel het maar €14 is kan ik daar wel FOOD mee kopen ?✌?❤
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Super bedankt voor je reactie.
Denk ook dat het slimmer is om direct bij Netflix een abonnement te regelen, dan weet je zeker dat het goed komt. Als je hem dubbel krijgt kan je altijd nog met Vodafone contact opnemen, je weet nooit wat ze nog voor je kunnen betekenen, toch?! Veel plezier met Netflix kijken in ieder geval 🙂
Yawhara
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Energieboy heb het gisteren gedaan...Vodafone kan en zal niks voor mij doen(just joking)? In de winkels hier zijn ze echt wel vriendelijk en helpen me elke x supergoed dat moet ik wel eerlijk nageven...Ik zou het niet erg vinden om dubbel te betalen want fouten maken is menselijk zolang het maar bij 1 x blijft ?Bedankt,genieten zullen we zeker ?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Geen reactie, topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic