Darena

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Netflix betaling heractiveren

Nadat in juni ineens mijn netflix niet meer via mijn Vodafone abbonnement betaald werd ben ik al twee maanden bezig waarom en hoe ik het weer kan activeren. Ik ben er inmiddels achter dat de payinfo geblokkeerd stond en deze blokkering is er af gehaald. Intussen is mijn netflix al meerdere keren geactiveerd door Vodafone maar netflix blijft aangeven dat er geen betaalgegevens zijn. Er is zelfs een case aangemaakt waarbij ik twee weken op reactie heb moeten wachten. Het probleem was opgelost........ Nog steeds niet dus.
Nu kun je zeggen neem lekker zonder Vodafone een netflix abbonnement en laat van je eigen rekening afschrijven, maar dat kan ik dus om niet verder te noemen reden niet.
Is het nu zo moeilijk om een betaling die via Vodafone gedaan werd weer te hervatten?
1 Reactie 1
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi Darena

Ik kan me voorstellendat je Netflix weer geactiveerd wilt zien. Kun je ons hierover een berichtje sturen via Twitter of Facebook? Dan kunnen mijn collega's vanuit daar met je meekijken hiervoor. Vanuit hier kan ik helaas geen gegevens inzien wegens privacy redenen.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic